Pajonko teillä ystävät pakkasta tänä aamuna.

Meillä tässä karhin kylässä.ylhäällä 26- alhaalla laaksossa 32- huhuh ei meinanut tarjeta täytyy housuja lisätä päällekkäin.

Lisätty: 19.02.2011 - 10:28

Orimattilan ennustaja ennusti aikaisemmin, että pakkaset jatkuisi maaliskuun puoliväliin asti.Katsotaan pitääkö paikkaa.Aika hyvin on tiennyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:42

Rantasen Ahtiko taas tiesi pakkasilla pelotella?
Meillä oli -29. Hieman oli, sanoisinko kylmän tuntuista. edellispäivän +29:n verrattuna.

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 08:58

Lappeenrannassa pakkasta nyt -21C,mutta ,kun heräsin sitä oli -26C nyt sais jo alkaa hellittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:09

Juuri katson tuohon mittariin oli 35 astetta nyt auringon nousun aikaan.
Päivällä voi kävellä vähän ulkona. On jo vähän tylsistyttävää kun on niin kireätä.
Kuitenkin lämpimiä ajatuksia Sinulle ja kaikille napsulaisille, me olemme sitkeitä
"sissejä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:16

Täällä päkaupunkiseudulla - 21 ja aurinko paistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:29

-32C auringonnousunaikaan oli. nyt lämmennyt jo asteen verran siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:06

Pilvinen taivas ja aurinko yrittää kurkistella, vaan ei onnistu. Pakkaslukema aamusella - 20,7 C, nyt pari astetta laskenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:49

20 pintaan on täälläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 11:20

Yli -20..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 11:43

Jotain -20... En enään jaksa kovia pakkasia. Koiratkaan ei siitä oikeen innostu enää... En pääse koirienkaa kunnolla lenkille. Ku niitä lakaa paleleen tassuihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 12:32

Olin yövuorossa ja työpaikan mittari näytti aamulla -33...lauhtumaan päin siis. Eilen oli vielä -37.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:41

Tänään lauantai päivänä mittari näyttää vain -13 astetta. Kahden-kolmenkympin välissä on viime päivinä pakkas lukemat olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:28

Aamusta näytti olevan -26..päivällä kun aurinko paistoi näytti mittari vaan -11...tuntui ihan lämpöiseltä silloin ulkona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:37

-18 oli aamulla.
En usko orimattilaan äijiin, mutta oppineet säätieteilijät puhuivat jostain Atlantti-ilmiöstä joka vaikuttaa siten että maaliskuu on meillä kylmä kuukausi.