Syötetäänkö teidän koiralle barffi ruokaa?

Mun koirille syötetään, mutta aina ei kasvismössö koiralle oikein lämpene...

Avainsanat: barf

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 07:13

ostan Fiina-koiralle joko eläinlääkäriltä tai eläinkaupasta nappulat. joskus ostan myös lähellä olevasta eläinkaupasta raakaravintoa (eri eläimista valmistettua jauhelihaa), mutta en kyllä voi olla aivan varma onko se lisäaineetonta.
kun olin lapsi, kotonani ( maatalossa ) koirat söivät samaa ruokaa kuin ihmisetkin, olivat hyvinvoivia, saivat juosta vapaana sekä kävivät metsällä isäni kanssa, se oli aitoa koiranelämää se. Fiina-koirakin on asunut 8 ensimmäistä vuottaan maalla, kaupunkikoiraksi muuttaminen oli varsin stressaavaa hänelle aluksi. oli vaikea tottua kuljettimen jatkoksi.
Fiina-koira tykkää erityisesti kiinalaisesta ruoasta, vaikka sitä ei hänelle raakana tarjotakkaan, vaan saa syödä jämät mitä meiltä jää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 10:19

Piki syö eri makuja tuo ei ole tuttu merkki, mutta nirsompaa koiraa saa hakea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:23

Nappuloita syö, erimerkkejä vaihtelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 09:53

Meillä kaikille koirille syötetään pääasiassa barffia, satunnaisesti vain nappuloita.
Pääasiassa syötän kanankauloja, possun jauhelihaa, jauhettua lohta, kasvismössä, lihaluumixiä ja satunnaisesti esim. possun sydäntä. Koirat tykkäävät ja nuorin (8kk) söisi varmasti ainakin kolme kertaa enemmän.
Luiden suhteen olen hieman laiska; koirat saavat satunnaisesti hirven luita metsästyskauden jälkeen, mutta muuten sitten melko vähällä luulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:35

Meidän koiralla oli allergia, joten sille voi syöttää vain erikoisruokaa.