Minkä pelin kannattaa ostaa siskolle joka on mua nuorempi ku se tykkää hirveesti lautapeleist? : )

Pelkään ettei se tykkäis musta ja se alkais nauramaan mulle jos kertoisin tykkääväni siit tai vaikka se alkais haukkuu mua... Mitä teen??

Lisätty: 19.02.2011 - 11:04

Siskoni täyttää 11- vuotta : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 23:15

Monopoly on ainakin kiva peli, jos siskosi ei ole sua paljon nuorempi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 22:42

Odota hetkeä sitkeästi. Että ihstus tulee luoksesi.Teet sen eteen kaikkesi ,voi kulua aikaa.Ei hauku jos pitää sinusta.Riippuu monesta asiasta.Oikea hetki ratkaisee.Mutta älä pety. Anna mennä jos on toispuoleista ihastus.

Lisätty: 18.02.2011 - 22:46

Tämä vastaus oli tarkoitettu tuohon ihastumiseen.Sori vaan. näin sattui käymään pieni sekaannus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 23:31

Turkulaista monmnopeliä minä suosittelen. Ripaus länsisuomen tunnelmaa.
Mää oon turust!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 07:50

backgammon,
sen oppii nuoret ja vanhat ;)
ja sitä voi pelata netissäkin .
backgammon31.com/mita-on-backgammon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:53

Vanha kuunon tammi ja myllypeli, ei taida kiinnostaa kun minua.
Afrikan tähti siä yhen aikaan pelattiin.
Yatzy on noppapeli ja Kimple nämä ovat minun
pelejäni, mutta teillä nuoremmilla on jo sellaiset pelit, että
empä osaa niitä edes kuvitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 11:00

www.pinjata.fi/PublishedServ...DgodU2qfag

Ikä jäi ilmoitattamatta... mutta tuosta linkistä löytyy vaikka minkälaista peliä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:38

Miten olisi perinteinen monopoli, jos sellaista ei vielä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:40

Mene kauppaan ja kysele minkälaisia pelejä susittelevat siskollesi,kun kerrot iän mitä täyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:33

Yritä sillä tavalla ovelasti saada selville mistä hän pitäisi. Sitten yllätät hänet ostamalla sen.