Kun olen 13- vuotias ja haluaisin hyviä meikkejä, mutta myös halpoja. Mistä löytäisin sellaisia täältä Jyväskylän puolelta? : )

Avainsanat: mistä löydän halpoja meikkejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 21:37

mm. yhteishyvän sivuilta löytyi ohjeita nuorten meikkijuttuihin:
www.yhteishyva.fi/kauneus_ko...ikkipussi/
sekä Lumenen:
www.lumene.fi/default.asp?docId=28257

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 21:45

Osta aina laadukkaita meikkejä,niin et pilaa ihoasi.Opettele myös huolellinen meikkaus.Varmasti Jyväskylästä löytyy meikkeihin erikoistuneita kauppoja mistä voi saada myös opastusta meikkaamiseen.Mukavia meikkaus hetkiä sinulle toivoen.Tuossa iässä,kun sinä nyt olet,olin oikein kiinostunut meikeistä,mutta niitä ei ollut lupa käyttää,kun vasta vanhempana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 23:09

Laadukkaita meikkejä löytyy taatusti jkl:stä mutta monessa asiassa on, etta laadukas myös maksaa huonompilaatuista enemmän.. mutta löydät varmasti jostain juuri sinulle sopivia meikkeja, kyllä jkl sen verran iso paikka on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:35

Tavaratalot

www.lumene.fi/

LUMENE TUOTTEET, ei nyt kauhean halpoja mutta luotettavia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:30

Edulliset meikit löytyvät suoraan tavaratalojen valikoimista. Myös Oriflamella on edulliset ja hyvät tuotteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 19:24

En tiiä... Sun makuun vastaan... Itse oon scene tyylinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 20:10

Yves Rocherin meikit ovat ainakin edullia,kun yleensä merkkituotteet ovat aika arvokkaita..
Kanattaa tavarataloita käydä myös katsomassa,kun on hyviä tarjouksiakin niissä jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 08:18

Olen Citymarketin ja Prisman avulla pärjännyt hyvin ja niisä on aina niitä tajoustuotteitakin.
eivätkä ne kaikki nii huonoja ole, kun sen vaan etukäteen tietäisi.
ves Rocherin meikit ovat osin edullisia ja olenhan niitäkin käyttänyt ainakin voiteita, vaikka en paljon
"paklaakkaan"tätä kurttuomenaa, mutta joskus sipaisu huuliin ja kevyt värillinen kasvorasva piristää jos ei muita niin ainakin itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:27

Olet varmasti kaunis ihan luonnostaankin. Korosta vain vähän kasvojasi. Anna nuoren ja tuoreen ihosi elää. Halpahallit myyvät ihan hyviä meikkejä hieman edullisemmin kuin isommat tavaratalot ja kemikaliot.