Mikä olisi sopivin hamemalli/muoto A/O muotoiselle vartalolle?

Kah kun en ole mikään tikkuakka, niin tahtoisin tietää minkälainen hame sopisi A/O vartalolle. Kaikkissa vaatelehdissä on laihoja naisia, joiden päälle sopii mikä vaan hame ja se näyttää hyvältä, mutta kun vähän runsaampi ihminen pistää samanlaisen hameen päällensä minkä näki ja tilasi lehdestä, niin näyttääkin naurettavalta pelleltä. Siksi tahtoisinkin tietää, että onko hamemallia, joka sopisi vähän pyöreämmälle ihmiselle. Linkissä vartalo malleja.. www.kappahl.com/fi/products/...V-VARTALO/

Avainsanat: vartalo malli hame malli a vartalo o vartalo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 10:30

www.bigoliver.fi/naisille-ke...-c-74.html

www.cellbes.fi/?tm=74&gc...amp;cma=45

Cellbes on vaateliike netissä josta löytää isompiakin kokoja ja niitä asuja ei pahasti vastaan tule, itsekin runsaslihainen mutta täältä saa todella upeita asukokonaisuuksia SUOSITTELEN myös pyöreämmän päälläkin näyttäviä vaatteita...

Tuo toinen tuli googlaamalla ei siis tuttu liike..

Kysyjän kommentti

Cellbesistä olen vaatteita tilannutkin, ne on hyviä. Nyt sitten tarttis vaan löytää sieltä sopiva hamonen miun kropalle. Ja hyviä vinkkejä sainkin kiitos siitä kaikille. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 21:36

hei Terhi,kiva,kun olet jälleen napsussa,sinua ei ole näkynyt aikoihin täällä.Olen itsekkin runsaslihainen ja kuitenkin pidän hameista.Ostan aina hameen missä on kuminauha vyötärö ja mikä on tarpeeksi pitkä.Minulla on myös yksi puuvillaine puku,eli pusero ja hame,hame on kapea ja takana pieni halkio,täytyy sanoa,että tämä puku pukee minua.Rohkeasti vain hametta käyttämään.Nyt ei kyllä vielä ulkona hameessa tarkene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:45

Minä kokeilisin mallia D niin kuin danakka. Housut sopii ainakin minulle, mutta hameesta en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:32

Olen sitä mieltä, että päälle voit laittaa sellaisen hameen josta itse eniten pidät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:46

Hameen pitää olla sellainen missä itse viityy..ei saa olla liian tiukka..että muodot voisi vähän rönsyillä..
Musta väri on kumminkin mikä hoikentaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 08:27

Minäkin olen pyöreäkö tätimallia ja minulla on sellaisia hameita, että vatsankohta on suora ja sitten on
pliseeratu helma. toinen on kevyttä sifonkia aivan kellohelmainen tavallinen ja kolmas on musta
jos juhlatilasuuksiin joudun menemään, mikä sattuu harvoin on myös ns. kellohelma mallia.
Ja yksi pitkä juhlapuku kesäksi, käytän sitä kyllä arkisin ulkona on ptkä pienipliseeraushame
ja aivan peruspusero samsta kankaasta.
No siinähän se tyllerön leninkikaappi aukesi sunnuntaiaamun iloksi.Kaikissa on kuminauha vyötärö,
se on joustava puolee ja toiseen. Olen ollut tyytyväinen.
Ota se mistä itse pidät, etkä ajattele koko klaania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:25

Löytäisitkö tuolta vinkkejä:
www.mtv3.fi/helmi/muoti/arti...talotyypit

Lähteet:
google