Autoilijat, oletteko joutuneet ongelmiin näillä kovilla pakkasilla?

Avainsanat: autoilu pakkanen ongelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 21:41

volvo hyrrää tasaisesti , ei ongelmia onneksi ole ollut.
moottorinlämmitysaika hiukan pidempi kuin vähemmillä pakkasilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 21:49

Yhtenä aamuna Opelini parkaisi pahasti eikä halunnut töihin...pakkasta oli silloin -37...liian lyhyt lämmitysaika. Uusi Kassu taas temppuili parina päivänä tekemällä käynnistyslakon. kaikesta selvittiin, mutta saisi jo nämä pakkaset loppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 23:05

Ei ole ollu minkäänlaisia probleemia. Onneks. Mutta sais se kesä silti tulla jo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:41

Skoda lähtee liikkeelle kuin lintu pesästään. Ei ole ollut ongelmia kuuteen vuoteen. Vain kolme kertaa olen huollossa käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:17

Autotallien vuoksi ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:32

En ole, juuri ja juuri on toiminut näin pakkas päivillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:49

Ei ole ollut ongelmia,kun auto seisonut tallissa..ei ole ollut liikenteessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 08:29

ei ole ,vaikka pelkääjän paikalla istunkin tyyriisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 11:04

Mersu ja volvo vonkaisee vauhtiin . Ei hätiä mitiä Tänään koitetaan cevyä.Kuin käy mutta yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:22

Automme lähti samaisena päivänä kuin palmupuun alta, seistyään sitä ennen pari viikkoa pakkasissa.