Miksi Facebookin keskustelut eivät minulla toimi? Pari viikkoa sitten alkoi pätkimään keskustelut, ja nyt ei toimi ollenkaan

jos joku minulle yrittää viestiä laittaa, muutun offline-tilaan, tahtomattani siis. Asetuksia en ole muuttanut, mikä siis mättää?

Lisätty: 19.02.2011 - 12:51

Suojattu yhteys ei ole käytössä, ja keskustelut ovat päällä. Tukipalveluun laitettu viestiä jo pari viikkoa sitten, ei apua. Voin lähettää ystävilleni viestin, vastaanottaja pystyy sen lukemaan, mutta ei voi lähettää mitään takaisinpäin.

Avainsanat: pikaviestit keskustelut facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 22:27

Oletko ottanut käyttöön ns. suojatun yhteyden käytön Facebookissa? Jos olet, syy löytyy siitä. Käyttäessäsi suojattua yhteyttä (turvallisempi), eivät mitkään sovellukset toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 23:02

Face on monesti vähä outo.. millon mitäkin ongelmia. Mutta taitaa nettimuorin antama vastaus olla suurin syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:40

Outo tapaus minulle tuo facebook. Kai sielläkin joku tukisysteemi on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 11:08

Katsohan sinun käyttäjäasetuksista, ja siitä keskustelu osiosta ( alhaalta oikealta) oletko laittanut tuon kiinni sitä epäilen vahvimmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:39

En osaa neuvoa, mutta temppuilee se miullakin välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:51

Minullakin on aina välillä pätkinyt...mutta sitten taas alkanut toimimaan..syytä en tiedä..mitään ei ole tehty sen hyväksi..