Oletko tutustunut tämän vuoden missiehdokkaisiin?

Avainsanat: missikandidaatit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 14:09

En ole tutustunut. Harvemmin on tullut kilpailuja seurattua, mutta kunkin vuoden missin tiedän. Eihän tuolta tiedolta voi välttyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 15:02

Onpa tullut tutustutta mun serkkuni tuota ilmoitti että hänen entinen työkaverinsa on mukana tyttö numero 7 Porista, on jopa ihan kärkipään tyttöjä ennustuksien mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 16:05

Juu tutustuin kun kävelin kaupoilla ja lööpit kertoivat, että taas on missivaalit.
Kun näin kysymyksesi netissä katsoin Iltiksen lehden ja siellähän niitä esitektiin oikein bikinipuvuissa.
Paria kuvaa katsoin, mutta ei minua kiinnosta missit. On siinä kuvaajalla hetkoset paikat kun
kurveja kuvataan joka mutkasta.
Sitten katsoin kunnioituksella Afganistanissa kuolleen sotilaan kotiintulovideon, ei samana päivänä voi puhua samasta asiasta, olin hiljaisen kunnioituksen järkyttämä, sen teki tämä video.

No nämä nyt olivat kaksi äärimmäisyyttä samassa lehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 16:41

Enpä ole. Ohimennen vilkaisin jonkin ilta-lehden sivua ja näin äkkipäätä sanoisin, että kauniita kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 17:02

Olen ja Sara Sieppi on mielestäni kaunein. Ja Linnea myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 17:57

En yhtään tiedä ketä ja minkälaisia tyttöjä siellä on .Katson kyllä varmasti kun valitaan ,loppusuoralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 19:16

Enpä juuri jaksa innostua, yhteiskuvan ehdokkaista näin tänään jossain lehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 20:00

Eipä kiinnosta missit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:38

Ei ole minun kiinnostukseni kohde moinen "karjanäyttely".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:40

Jeps, olen vilkaissut. Kaikki ovat nättejä tyttöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:56

Näin ehdokkaat ilta-lehdessä..mutta en katsellut tarkemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:33

En ole kiinnostunut asiasta, ikää on jo sen verran että monet muut asiat ovat kiintoisampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:20

En ole. Yleensä katson sen Missikisan, teen siinä valintani missiehdokkaasta, joka yleensä on osunut kolmen parhaan joukkoon lopputuloksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 10:57

on jo jäänyt monta vuosikertaa väliin, Pirkko Mannolan jälkeen lienee ollut montakin hyvää ehdokasta, mutta hän on viimeinen johon olen 'tutustunut' , sen jälkeen aloin aikuistua .....