Se on n.500m pitkä, 5-6m leveä, mutkitteleva, toimii kesällä ja talvella. Etsin nimeä sille ja onko Sinulla käyttöä sellaiselle?

Kulku merkityn suunnan mukaan, et saa mennä kengät jalassa , et käytää sauvoja, mailoja,
pyöräillä etkä lastenvaunujen kanssa kulkea siellä. Kuulin tästä radiosta eilen aamulla.
Mm. Kulttuurikaupungissa se toimii.

Avainsanat: liikunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 11:57

Kyl määki Turuus............
ja jos Turuus, niin se täytyy olla Kupittaan tekojäärata .

( Kupittaan tekojäärata toimii talvella
suosittuna luistelupaikkana, ja kesällä
sitä kiertävät puolestaan rullaluistelijat.
Mutkitteleva rata on n. 500 metriä pitkä
ja 5–6 metriä leveä. Luistinradan käyttö
on maksutonta. Paikalta voi vuokrata
talvella sekä tavallisia että retkiluistimia
ja kesällä rullaluistimia.)

Lähteet:
turku.fi

Kysyjän kommentti

Kiitos Palisanteri,se on Kupittaan "luistelumato" ei luistelu matto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 11:33

Nyt panit pahan kysymyksen,kun miulla ei ole harmainta aavistustakaan siitä,se varmasti selviää miullekkin päivänmittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:58

Se on se meidän Turkulaisten Kupittaan puistoon tehty luistelulenkki. Katsellut olen moista menoa, mutta kokeillut en. Kiva juttu niille jotka luistelua harrastavat.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:59

Tuo Palisanterin vastaus on oikein, ihan on tuo kotini nurkalla...

Jotta Turusta tuo löytyy....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 12:15

Turuus on kaik`ihanuus. Kummal´pualel se on sitä jokke?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 13:30

mariaanalle tiedoks se on täl puol ..., elikäs kirkon puol .. eikä kovi kaukankaa kirkost ... nimittäs tuomiokirkost .. muutaman korttelin pääs vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 17:06

Aaaika vaikia! Ei harmainta hajuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 18:00

Ei ollut harmaata aavistustakaan. Kyllä kysymys oli jokseenkin mystinen minulle. Mutta tuntuuhan täällä tietäväisiä olevan ja sain pienen esi viitoituksen asialle.Joten hyvä kysymys ja hauskakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 20:24

En ole kuulut asiasta,mutta nyt on tietoa napsulaisten vastauksista..
Hieno keksintö millä on varmaan paljon käyttöä..talvella ja kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:17

Ainahan pitkälle ja leveälle on käyttöä, mutta nimetä en osaa mikä se olisi.