Mikä ilahdutti sinua tänään?

Mie tulin iloiseksi,kun ystäväni laittoi minulle uudesta kamerapuhelimestaan kuvan hänen Hali kissastaan.Tämä Hali kisuneito on meille myös hyvin rakas,olimmehan häntä hakemassa löytöeläinkodista ystävällemme lemmikiksi.Hali on sopeutunut kivuttomasti uuteen kotiinsa ja emäntäänsä.

Avainsanat: halista kuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 10:56

Minua ilahdutti mm. se, että sinä Kissaäiti jaksat todellakin huolehtia kissakatraastasi, olisipa maailmassa enemmän eläimistä välittäviä ihmisiä. Toinen ilahduttava asia on aurinkoinen ilma, vaikka on kylmää, niin kyllä valo piristää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 11:07

Meidän laaksossa täänään oli aamulla33- ja ylhäällä mäellä 28.5-Sitten ilostuin kun kaasupallo tuli näkyviin kirkkain sätein. LInnut meni aurinkoon isoina parvina lämmittelemään.Ilahdun kun katson telkusta 10.45 kansallismaisema ohjelmaa.Se tulee arkisin joka päivä.Kestää tosin liian vähän aikaa. Meidän mirkut ei mene ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:45

Löytyi tuttu tyttö missifinalistien joukosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:56

Tänään on perjantai, saunapäivä...
Ja saan ahertaa 1 vuotis kakun kanssa, joita tyttäreni luona sunnuntaina nautitaan..

Pakkasesta en kyllä nauti alkaa olla itta täynnä tuon hyytävän ilman kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 12:16

Mikäkö? Äkkipäätä sanottuna ei mikkään. Niin no se ettei aamulla tarvinnut lähteä duuniin vaan vasta yöksi menen valvomaan toisten unta.

Lisätty: 18.02.2011 - 12:17

Ps. Niin, ilahduin kovasti eräästä kuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 15:52

tilapäinen kotiaresti päättyi ja pääsin ulos komeaan talvipäivään,
asennetta ja alusvaatteita vaan tarpeeksi niin ei yhtään liian kylmää ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 16:40

No ei oikeastaan mikään, paitsi televisiolupamaksu joka tuli tänään.
Valehtelematta katson telkkaa viikossa 2 tuntia, olisin sen jo hävittänyt pois, mutta
tyttäreni ei antanut. Ajatteli kait, että sitten kun kangistun niin , että en pysty enään muuta kuin
istumaan ja tuijottamaan, niin siiten olisi seuraa. Minäkin ottaisin kissanpennun, mutta talossamme ei sa pitää eläimiä ja toisekseen voisin talloa sen tuon näköni kanssa.
On se kiva kun kissaäiti muistuttaa meitä eläimistä, että olisimme hyviä niille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 17:03

Vapaapäivä ja uudet hiukset. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 20:17

Minua ilahdutti,kun tytär soitti ja pyysi meitä kahville.
Oli laittanut niin kauniisti takkahuoneen pöydälle Santun tuhkauurnan..kauniit kukkaset ympärille,ja Santun valokuva vieressä ja kynttilä paloi etualalla..Kyllähän siinä itku tuli...mutta tiesi että Santun on nyt hyvä olla...oli aika liikuttava tilanne nähdä kauniisti laitettu pöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 22:32

Minua riemastutti aidosti 70-vuotias rouva, joka kertoi tänään päättäneensä, että hän haluaa oppia netinkäytön. Ikä ei ole este; joskus se on pieni hidaste :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 23:43

Tänään... No se että alko viikonloppu : DD
Tai se että kohta alkaa hiihtoloma ja saan uuden koiran : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:43

Ei vielä mikään tänään, kotiaskareissa on päiväni kulunut. Mutta ehkä alkava viikonloppu piristää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:04

ystävän soitto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:16

Tuona päivänä ilahdutti se että ystäväni valvoi täällä kotimaassa yöhön ja soitti minulle herätyksen ulkomaille.