Huomenta... onko lähdettävä ulos pakkaseen tänään?

Työkeikka kutsuu..siinä tulee parin kilometrin kävelylenkki..mennen tullen..että pitää reipaaasti liikua..-30 asteita..

Lisätty: 18.02.2011 - 20:28

Kasvoja vaan paleli,vaikka yritin pitää kaulahuivia kasvojen edesssä..mutta silmälasit menivät ihan jäähän..

Avainsanat: ulos pakkaseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 07:39

Huomenta vaan sinulle ja pukeudu lämpimästi. Meillä on taas -37, mutta onneksi menen vasta yövuoroon ja saan nyt lämmitellä sisällä koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2011 - 07:32

Onnea vaan...
Pistähän kaulaliina suun eteen ja pukeudu siten että näytät hunnutetulta naiselta, ettet vaan itseäsi palelluta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 07:54

Ei muualle kuin pikaiselle kauppareissulle -23,4 asteen pakkasessa. Onnea matkalle napsulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 08:51

-29C ja Fiinan kanssa lenkki heitetty. aurinko kurkkii jo metsänreunasta, taitaa tulla hieno pakkaspäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 09:12

Hyvää huomenta Liisukka.En mene tänään ulos ,kun täällä Lappeenrannassa on liikaa pakkasta.Pysyttelen tupa akkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 09:59

Pitää kävellä kauppaan ja lisäksi on käytävä päivittäisellä tosin vähän lyhemmällä lenkillä. Toppahousut ja untuvatakki päälle niin kyllä pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 10:45

Näkyyhän sitä reissuja olevan yhdellä jos toisella. Aamulla oli klo 8.15 vielä pakkasta 34 astetta, mutta kyllä se auringon noustua laskee päivälle. On sitä asiaa apteekkiin ja kaupalle, kun eilen laistin sen
reisun. Nythän se lupailee jo lauhempaa säätä meille viikonlopun aikaan ainakin, jotta toivossa eletään.
Ennen sanottiin kun oli kovat pakkaset, että tautibaslllit kuolevat pois ,kun on kylmä.
tiedä sitä sitten miltä olemme säästyneet, ei ole flunssaa vielä tullut, sehän tästä vielä
puuttuisikin.
Hyvää perjantaipäivän kävely ym muita reissuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:09

Hyvin vaatekertoja päällekkäin. Siis kerros pukemista. kyllä selviää, sitten liikkuu koko ajan .Saa ihailla kaunista puhtautta. Niin upeita maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:12

Onneksi kävelymatkaa ei tule paljoakaan sillä liikun ratikalla pienetkin matkat. Hrrr....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2011 - 12:37

Ei tarvitse tänään lähteä mihinkään. Kauppassa kävin eilen ja hyvin tarkeni kun oli tarpeeksi vaatetta päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 15:53

ei olisi tarvinnut mutta pääsin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 17:04

Kyllä siitä selviää ku pukeutuu kunnolla, reipas! :) Minulla vapaapäivä niin ei tarvinut pakosta lähtä mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:44

Tänään en lähde minnekään, vietän leppoisaa alkavaa koti-iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 11:00

Lämpöiseen lähdin ja kylmään saavuin.