Onko uusi ympäristöystävällisempi bensa toiminut moitteettomasti autossasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 18:42

vanha volvo vaan virkistyi lisäprosenteista eikä valita edes kankkusta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 18:14

Eipä ole lapset sitä laittaneet autoihinsa.

Joten ei ole tietoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 18:53

Ei huonoja kokemuksia Skodan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 19:10

Hyvin pelittänyt, mutta pakkasen kanssa on ollut ongelmia, nikottelua ja hyytymistä sillai pikkasen. Jos nämä pakkaset ei kohta lopu niin minä suutun todella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 19:37

Samallatavoin toimii kun ennenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 19:44

Kuulemma toimii ihan hyvin meidän autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 19:45

Toimii kuten aikaisemmallakin laadulla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 20:18

Auto on seisonut tallissa,ei ole tarvinnut vielä tankata uutta bensaa..
Aika näyttää,kun tulee tankkauksen aika miten toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 21:44

Meidän auto nikottelisi pitkään ja tuskin edes käynnistyisi (diesel). Automme ei ole hörppinyt mitään menovettä koko talven aikana vaan odottelee kiltisti pilttuussaan pääsiäisen tienoota ja mökkireissua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 22:59

Ei sillä sitä kuluu enemmän koska sen polttoarvo on huonompi. Siis vähemmän voimaa litraa kohti kuin entisessä 95 ssa. 98E n hinta on pilvissä ettei se tule sen edullisemmaksi.
Alkuvuoden polttoaineen kulutus on n6% suurempi kuin viimevuoden keskikulutus.
Tänään tankkasin 1.499€ hintaista 95E bensiiniä 98E näytti oleen 1.60€ hintaista. No se on siinä ja siinä kumpaa ostaa.

Lähteet:
www.tarkkamarkka.com/blogi/2...dellisuus/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:03

Aivan hyvin minunkin pikku "rollarini" on kulkenut, vaikka polttoaine on kesät talvet sama.
Riippuu aina ajajasta kuinka sen saa kulkemaan, ei ole pakkasillakaan yskinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:47

Enpä ole vielä kokeillut. Minun autoni kuluttaa huomattavasti vähemmän 98 oktaanista, joten olen käyttänyt sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:46

Onhan se toiminut, mutta tuntui että autoni syö sitä enemmän. Joten siirryin siihen vanhempaan malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 10:56

Jos sitä tankkaisin - ei taatusti toimisi. =D, dieseliautossa nimittäin.