Onko joku teistä käyny Malediiveilla? Onko se paikkana hintansa väärti?

Uskomatonta miten paljon matkat sinne maksaa! Mielenkiinnon vuoksi kyselen minkälainen se on paikkana oikeasti.

Avainsanat: malediivit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 08:50

www.finnmatkat.fi/lomakohde/malediivit

Uskomattoman kalliit kyllä nuo matkat, joten minulta ainakin haaveeksi jää...
Siellä olisi minulla ja kameralla vaikka mitä kuvattavaa maisemia tarkoitan, aamusta yöhön...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 08:43

en ole käynyt, eikä ole suunnitelmissakaan. mutta jos otat pelkät lennot Hki-Malediivit, on toki edullisempaa, vähän toista tonnia, pari välilaskua ja koneenvaihtoa, mutta sehän on vain hauska tepastella ja jalkojaan verrytellä. hotelli, bungalov tms. majoitus kannattaa tietysti varata etukäteen, ainakin muutamaksi yöksi ja paikanpäällä katsoa lisää.

Malediivit:
Malediivien paratiisinomaiset pikkusaaret kutsuvat heittämään kengät pois jalasta ja kuljeskelemaan liidunvalkoisilla rannoilla vailla huolia ja murheita. Turkoosi Intian valtameri aaltoilee hiekalle ja vihreiden palmujen huojuessa tiedät löytäneesi tien lomaparatiisiin.
Väestö koostuu pääosin sunnimuslimeista ja saarten kulttuuri on sekoitus etelä-intialaista sekä singaleesi- ja arabivaikutteita. Vaikka esimerkiksi alkoholi, sianliha ja muiden uskontojen harjoittaminen on kiellettyä asutuilla saarilla, annetaan turistikohteiden elää ”kuplassa”, jossa kaikki on sallittua. Malediivien asutut saaret on jaettu kahteen luokkaan, paikallisen väestön asuttamiin saariin ja lomakeskussaariin. Turisteilla on pääsy vain osaan paikallisen väestön asuttamista saarista.Hintataso Malediiveilla on korkea.
www.hiekkarannat.com/malediivit-2/
www.visitmaldives.com/en
matkustustiedote:
formin.finland.fi/public/def...ture=fi-FI
Napsu:
www.napsu.fi/matkailu/matkak...malediivit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 10:38

En löytänyt matkahintoja,mutta minusta on hyvä ettei tämänkaltaisiin paikkoihin pääse samalla €-määrällä kuin esim.Kanarian saarille etc.Massaturismi jyrää alleen,kaiken.Kaipuu kuvista heräs "omille" saarille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 11:42

Ex mies maksoi eli ei hajua hinnoista. Muuten tykkäsin.