Oletteko jo nähneet nämä Tuksun videot?

Herää kysymys millä on noussut pinnalle?

Jos tiedätte kertokaa, yksi hämmästynyt!

www.youtube.com/watch?v=iT0N_N3x5Po

www.youtube.com/watch?v=hv-pTSdGIyI

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 23:31

Tuksu on aika tosi turha julkkis.

Kysyjän kommentti

Olen asiasta aivan yhtä mieltä!

Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 20:54

En koskaan ole pitänyt hänen tyylistä ja tavasta tulla jukisuuteen.On liikaa kaikkea,joulukuusen koriste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:57

Yksin kaksin, miksin maksin! Oliko kaikilla hauskaa. Ei ainakaan minulla. Pari sekuntia riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 21:19

Luulin että Tuksu olisi joku Napsulainen ja olisi jotain matka tms. videota.
Mutta ... säälittävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 21:48

Taidat anonyymi olla kova Tuksu-fanittaja,tässä sulle lisää Tuksua,kysymyksen vastauksessa
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/39378

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 21:57

Voi raukkaa.Ei ole lääkitys aivan kohillaan ...Selvä mielenterveystoimiston asiakas.Toivottavasti tulee järkiinsä, ennenkuin on liian myöhäistä :( Ei voi, kuin sääliä...Olisipa hänellä joku , joka tajuaisi tilanteen ja ohjaisi "taiteilijan" hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 11:32

Minä vähän arvelen, mikä ja mitkä, kuka ja kutkat Tuksusta tekevät sen, mitä hän
luulee olevansa. Näkyy olevan kysyttyä tavaraa. Hulluusko siinä vetää.
No nyt naimisiin, siitä maksetaan joku tonni ja sitten elämästä ja erojaisista toiset tonnit.
Erotiikasta maksetaan myös välillä huimasti, ei tarvi napsussa ilmaiseksi naputella.
Ai, että ärsyttää koko vätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 12:37

Viedään kuin Matti Nykästä. En ole koskaan pitänyt tavasta, joilla näitä ressukoita tuodaan julkisuuteen ja siellä näykitään pala palalta vuodesta toiseen. Mutta jollakinhan sen 7 päivää lehden täytyy elää. Eikö? Hmm... eläiskö tabloid-lehdet, jos me kuluttajat emme niitä tukisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 17:57

Huh.. karmeeta nähtävää ja kuultavaa...! Naispuolinen Matti Nykänen, vai mikä lie.. Oli mikä oli niin on hän kuitenkin yhtä suuri turhake kuin Masakin hyppyvuosiensa jälkeen. Sitä miksi ja miten tämä tyylitajuton typykkä on julkisuuteen tullut ja siellä yhä pysyttellee en tiedä, enkä haluakkaan tietää. Sääliksi käy 7-päivää lehteä kun sen täytyy tällaisista turhakkeista tehdä juttuja sivujensa täyttämiseksi jottei koko lehti kuolisi ja kuopattaisi ja se puolestaan toisi lisää työttömiä maahamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 21:04

En ole koskaan tykännyt Tuksun tyylistä..On nykyää ihan kamalan..järkyttävän näköinen suoraan sanoen..ärsyttävä ihminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:51

En ole, aihe ja Tuksu eivät minua sytytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2011 - 22:35

Eka kertaa näin. Ja näkyihän siinä vastaus jo suoraan. Rehevä blondi - miesten mieleen.