Katsoitko 45 minuttia tänään?

Turkistarhoilta näytettiin niin kamalia kuvia,että en voinut katsoa,kun alusta vähän.Minusta niissä rääkätään eläimiä,eikä niitä välitetä hoitaa ,kun loukkaantuvat niissä kammottavissa häkeissään.Mitä mieltä olet,jos turkistarhaus kiellettäisiin kokonaan?

Avainsanat: turkistarhaus eläin rääkkäystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 20:47

Itse jos saisin päättää. Niin turkistarhaus loppuisi tai tulisi eläinten pitoon paremmat olot. Vaatisin oiken kunnon rakennuksen niille, jossa olisi puusta tehdyt häkit .Tilat isommat ,lämpimämmät ja paremmat.En hyväksy muutamaa neliöö rautahäkkiä jossa ei mitään suojaa edes kylmää vastaan.
Onhan kanatkin jo saaneet paremmat olotilat.Ei niitäkään saanut pitää pienissä häkeissä.
Eläinten on vaikea puhua olotilastaan ihmisille.Ne alistetaan .Ihminen on julma. Ihan käsittämättömät oikeudet annetaan pitääeläimiä vielä pakkasessa rautahäkeissä joissa ei edes mitään pehmusteita tai pahnoja.Nytkin 35 astetta pakkasta ollut siellä sun täällä.Haluaisin että asiaa joku lähtisi ajamaan.

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 21:47

Jos olisi minusta kiinni niin pistäisin kiinni kaikki, niin epäinhimilliset olot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 23:16

Mulle riitti kympin uutisten pätkät,kammottavia.Ihminen on julma toiselleen samoin kuin eläimille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 00:03

En kattonu mutta kuulostaa siltä että parempi niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 11:33

En minäkään katsonut, meni ohitse huomaamatta. No parempi etten katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 12:44

En katsonut, mutta tiedän jo vuosien takaa näistä tarhoista ja niiden oloista.Olen joutunut työni puolesta joskus syventymään aiheeseen ympäristöoloista nähden ja ei tuota voi kuin ihmetellä miten nämä auschwitzit saavat vain jatkaa. En ymmärrä näissäkään pakkasissa miksi täytyy vetää se kuolleen eläimen karva ympärille. Vielä vähemmän ymmärrän niitä kettuja, jotka on kiedottu nykyisen omistajansa kaulaan. Yökkö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 14:02

Katselin vähän ja vaihdoin kanavaa. Törkeätä hommaa!! Tuonkin aikaansaa turkkirouvat ja puuhkapirkot!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 21:11

En onneksi katsonut..olin varmaaan vaitanut kanavaa,jos olisin katsonut..
Kyllä on todella eläinrääkäystä..pitäisi ihan lailla kieltää koko touhu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:52

En katsonut, mutta harmittaa kun en huomannut mitä aihetta siinä käsiteltiin. Olisi suuresti kiinnostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2011 - 22:32

En katsonut, mutta en usko että minkäänlaisissa tarhoissa eläimillä olisi inhimilliset olot.