Mitä teidän koiranne pitävät pakkasesta? Meidän koira ei haluaisi tassuakaan laittaa enää tuonne kylmälle lumelle.Voisi jo loppua.

Meillä päin pakkanen nousee jo -26 asteeseen.. Tästä ei pidä koira eikä omistajatkaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 19:59

Kyllä meidän Piki hoitaa asiansa melko nopeaan ja tassut kohti kotia, mutta päivisin onnistun olemaan vähän pitempään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 20:24

Nyt ei ole enään tarvi sitä asiaa pohtia,kun viimme lauantai oli viimeinen elinpäivä..
Kyllä oli valmis lähtemään tarpeilleen ulos..mutta ei kauan ulkona viihynyt,kun halusi sisälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 21:13

Kissat ei halua ulos. Joskus meneevät ja tuleevat kiireesti sisälle .Yksi kissa rupee rykimään pakkasessa ja haluaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 12:56

Ei ne eläimet taida pakkaseen rientää ihmisiä innokkaammin. Joskus kun olemme pakkasten aikaan olleet mökillä kissojen kanssa, niin kyllä ne käyvät tassuttelemassa ulkona muutaman minuutin, mutta sitten on jo kiire takan viereen.

Tänään muuten en voinut olla ostamatta talipalloja stadin kundeille (varpusille), jotka lämpimikseen laulelevat pikkupuistikossamme. Käy niin sääliksi, oli sinne kyllä muutkin vieneet ruokaa. Se siitä järjestyssäännöstä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 22:38

Eppu lähti lokakuussa koirien taivaaseen 13vuoden onnellisen koiranelämän päätyttyä. Epulla oli ikiomat tossut (ihan koirakaupasta ostetut) ja ne laitettiin aina pakkasella jalkaan ulosmennessä. Ei palellut vanhuksen tassut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 23:32

Mun koira tykkää hirveesti jos ei oo kunnon pakkasia. Muuten kävellään noin 100-200 metriä ja sille tulee tassuille kylmä et pitää heti kääntyä takas... Se alkaa nostelemaan tassuja hirveesti ja menee selälleen hetkeks ku sille tulee niin kylmä tassuille.. Mut ei se nyt muutenkaan oikein pidä noista pakkasista. Kyllä omasta mielestä näin kovat pakkaset sais jo loppua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:55

Koiramme nauttivat lumesta ja pakkasesta, rodun puolesta. Mutta kisulit eivät astu ulos tälläisella pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:38

Jouduin aikanaan lämmittämään koirani tassuja omalla kädelläni. Pieni lenkki tehtiin ja minä lämmitin ison koirani rakkaita tassuja monta monituista kertaa.Joskus joku henkilö kyseli mitä ihmettä minä teen. Koirattomat ihmiset eivät tiedä näitä juttuja.Terveisiä vaan koirien taivaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2011 - 22:28

Miedän oli joka sään koira. Ei haitannut pakkanen eikä helle kun ulkona telmusi.