Millä junalla pääsee Fiumicinon kentältä Trasteveren rautatieasemalle?

Avainsanat: rooma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 13:29

Fiumincinon juna pysähtyy vain pääteasemilla eli lentokenttä - Termini. On muuten tärkeää leimata lippu lentokentän asemalla, sillä junassa se on jo myöhäistä ja jos tarkastaja tulee, niin räpsähtää sellainen 80 euron sakko ja siihen vielä junalippu päälle. Lippujen leimauslaitteet ovat laiturilla.

Jos jaksatte, niin tullessanne Terminille käykää ostamassa turistilippu, viimeksi niitä sai rautatieaseman alakerrasta, henkilökunta kyllä neuvoo tarkemmin. Helpottaa kulkemista muutenkin, sillä lippuautomaatit ovat olleet usein rikki. Viikon lippu maksoi n. 15 euroo viime keväänä.

Terminin laiturialueella on aikataulut ja opasteet mistä lähtee junat mm. Trastevereen.

Onnea matkaan!

Lisätty: 17.02.2011 - 13:32

Sillä turistilipulla pääsette matkustamaan junilla, ratikoilla, busseilla ja metroilla Rooman alueella. Sillä pääsee myös Ostia Anticaan saakka.
Lippu ei kelpaa lentokenttäjunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 15:53

FM 1 vihreä linja, sillä pääset Trastevereen:
www.slowphotos.com/photo/sho...p;cat=4131

( From the airport, take the FM1 local train (not Leonardo Express), and get off at Trastavere. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 16:41

wikitravel.org/fi/Rooma

keskustelu.plaza.fi/matkalau...o-express/

tässä apuja ja keskustelua..