Omistaako kukaan Kääpiöjäniksen/ Polish? Meillä juoksee yksi :)

Avainsanat: polish

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 12:29

Meillä oli kahden kissan kaverina kääpiökani. Kani tuli erittäin hyvin kissojen kans toimeen ja sai loikkia vapaana, aina kun olimme kotona.

Kysyjän kommentti

Kiitos mukavasta vastauksestasi :) Mulla tämä Polish- rotuinen jänis on pikkuinen alle kilon painoinen pikamenijä.Tuli koiravainaamme kanssa hyvin juttuun.Erittäin seurallinen otus ja onneksi hyvin kiltti ja siisti ; voi pitää paljon vapaana. Hain tämän Norjasta asti ,kun Suomessa ei ole vielä kovin montaa kasvattajaa.
Mukavaa päivän jatkoa Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 10:32

Ei ole jäniksiä eikä kaneja. Mulla 3 kissaa.Kun olin isän ja äidin kanssa lapsena niin meillä kasvatettiin omaan ruokapöytään kanin lihaan oli 250-300kania.Ne olivat kovia sikiään. Hyvää valkoista lihaa oli johon laitettiin vähän joukkoon sian silavaa.Nyt juoksee rusakot vapaina yöllä tuossa pihapiirissä.Iltasella sytyttäävät valoja kun tuleevat tähn yötä viettämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 10:38

Citykaneja loikkii yöllä korkeilla nietoksilla pihallamme ja ne ovatkin täynnä polkuja,kevään tullen jyrsivät sipulikasvit kukkapenkeistä,jotka on pipanoita täynnä.Saisipa jonkun hillerin(tai muu pikkupeto)pysymään vain meidän pihapiirissä,Mielelläni pyydystäisin Korkeasaaren isoille pedoille tuoretta muonaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 16:36

Meillä oli joskus kauan sitten aivan ihania otuksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:03

Ei ole puputteja, kivojan ne ovat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 20:49

Ei ole jäniksiä eikä muitakaan jyrsijöitä. Joku pieni telaketjualustainen kyllä juoksentelee tuolla pihalla jäljistä päätellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 15:42

ei mutta... kääpiöjänis?