Kellään kokemuksia vähähiilihydraattisesta dietistä?Hyviä/ huonoja?

Avainsanat: vähähiilihydraattinen dietti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 13:54

Mulle sopii hyvin. Energiataso on noussut ja epämääräinen turvonnut olo on poissa. Miehenikin lupasi noudattaa kokeeksi 3 viikkoa VHH:ta sillä vaikka hän urheilee ja vaikka lihaskunto/rasvaprosentti on kohdallaan, on hänelläkin kumpu vatsan päällä. Viikon vhh:lla olleena hän on todennut saman kuin minä, turvonnut olo on poissa. Pömppövatsakin alkaa laskeutua. Olen ostanut pari Antti Heikkilän kirjaa ja niistä saa monipuolista tietoa paitsi vhh:sta niin terveellisestä ruokavaliosta yleensäkin. Edellisten linkkien lisäksi laitan sinulle tutustumista varten nämä:
www.dojolaiset.com www.anttiheikkila.com

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle mukavasta vastauksestasi.Sain siitä kannustusta vasta alkaneelle karppaukselleni :) Kiloja ei ole sanottavammin pudonnut, mutta vyötäröltä lähtenyt muutama sentti.Kaikki kotiin päin ! Kyllä se tästä...Ja todellakin.Se kamala turvotus on tipotiessään! Mukavaa viikon jatkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 00:42

karppaus.info/wiki/index.php...rppikirjat
googleta "karppaajat"yms.löytyy karppaus-infoa pilvin pimein.
Ei kokemusta.sillä mulla on muu syy laskea hiilihydraatteja.Mielestäni vain terveellä ja monipuolisella maalaisjärjellä ,voi saavuttaa pysyviä tuloksia eikä intoutumalla yhden asian taakse kuten VHH-liikkeet/dieetit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 08:21

karppausinfosivustoon ehkäpä kannattaisi rekisteröityä, siellä keskustelukavereita:
karppaus.info/forum/viewtopi...t&sd=a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 09:33

Olin juuri eilen illalla ravintoterapeutin luennolla, oli todella viisasta kuunneltavaa..
Ja siinä tuli myös tämä dieetti esijn, jonka hän hylkäsi ensi istumalta...

tästä dieetistä oli kyse...

uutiset.ruokatieto.fi/WebRoo...id=1122676

Lisätty: 16.02.2011 - 09:51

karppaus.info/forum/viewtopi...mp;t=31067

elamantapamuutos.vuodatus.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 09:37

Toisille tehoaa ja toisille ei (yksilöllistä). Kovin paljon positiivisia lausuntoja en ole kuullut kokeilijoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 10:21

www.saunalahti.fi/~greentea/...ryhma.html Oeltko tietoinen veriryhmästäsi. Voit syödä sen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 16:58

edellä on esitetty jo linkeejä ym. tietoa. Minun kohdallani piti paikkansa tasan 27 kiloa meni, mutta meni siinä aikaakin 24 kk, Liikunnalla en voinut vähentää, sillä en pysty sitä harrastamaan siinä mielessä.
Vaatii pintajänteisyyttä ja kovaa itsekuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:06

Ei varsinaista kokemusta, mutta siittähän on paljon puhuttu ja kirjoiteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:15

Dieetti käy kovasti maksan päälle, kun maksa käyttää rasvaa sokerin korvikkeena. Nopeasti kyllä laihtuu, mutta moni on siihen kuollutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 20:06

Itse olen joskus ollut kokonaan hiilihydraalittomalla dieetillä ja se toimi.