Turkulaiset:Meneekö bussi nro 1 linja-autoaseman läheltä/vierestä suuntaan Tku satama?

Lisätty: 15.02.2011 - 19:46

tält puolelt vai tuolt puolen laitureita,onk helppo havaita?

Lisätty: 16.02.2011 - 12:05

Ahaa jumppis,siksi meenkin täl kertaa pohjolalla tai muulla expressdösällä Tkuun...

Avainsanat: bussi nro 1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2011 - 19:39

Tulee lentokentältä ja menee linja-autoaseman vierestä torin kautta satamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2011 - 19:59

Mene, mene tietenkis. Siin linja-autoasema pysäkil o aiktauluki. Päiväl kymmene ja iltasi kahrekymmene minuuti väliajoil. Et sunkka vaa aio ruotti matkat. Vai mitä sä hae.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 20:01

joudut menee sinne aninkaisenkadun puolelle ...eli jos tuut hesasta niin läpi aseman tai jos kävelet niin aseman vierustaa pitkin ...siinä edessä on linskipysäkki ootat vaan 1 ja satamaan ...hauskaa reissuu jos meet paatille ja muutenkin hauskaa turkkussen reissuu ,,:)

Lisätty: 15.02.2011 - 20:03

ps.jos menet jonkunkin tien yli valoista oot mennyt ohi pysäkin ...eli on samalla puolen pysäkki ,kuin asemakin ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 20:14

Linja auto aseman edestä olevalta pysäkiltä torille päin 1 menee satamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 11:22

Eilen klo 19 Turkuun lähtevä bendoliino tais ryytyä lähtökuoppiinsa Helsingissä. Hermoni pettvat Pasilassa sen odotukseen ja tulin muilla kyydeillä kotiin.