Haluaisin ottaa huhtikuussa äkkilähdön johonkin kaverini kanssa.koska matkaa kannattaa katsella,jos mahd halvalla haluaisi lähteä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 18:43

Ite olin ajatellut, että otan äkkilähdön ystäväni kanssa toukokuulle. Halusin kans, että saan matkani halvalla. No, nyt on kuitenkin jo matka varattuna, erittäin halpaan hintaan! Kannattaa siis seurata nyt jo matkoja. Minä puolestani mainostan nyt Alma Touria, niillä oli kampanja 1 maksaa, 2 matkustaa. Eli kaksi yhden hinnalla. Kannattaa siis seurata eri matkan järjestäjien sivuja jo nytten, voi saada tässä vaiheessa jo hyvinkin edulliseen hintaan matkan. Ja ystävänpäivän aikaan niillä oli kans tosi edullisia matkoja keväälle. Lycka till! Kyllä teille joku matka löytyy. :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2011 - 19:54

kentällä odotella pakaasit pakattuna, ja valmiina lähtöön minne tahansa.
tai napsun äkkilähtövahti ilmoittelemaan sähköpostiin.
tai siiten jotain muuta hakukonetta käyttämällä ja kyttäämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 20:13

www.finnmatkat.fi/Edut-ja-ta...arjoukset/

tässä Finnmatkojen huhtikuuntarjoukset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 20:41

Napsun äkkilähtövahti toimii hienosti. Kokeile linkistä.

www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 22:17

Taitaa vieläkin olla aika hintsusti hyviä äkkilähtöjä, joten varmimmin pääset matkaan varaamalla edulliset lennot ja hotellin itse netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 08:54

Vastaan ihan nimimerkillä eli ensimmäisen kerran matkanjärjestäjät alentavat hintojaan kuukausi ennen h-hetkeä eli kannattaa seurata minne on jotain jäljellä ja mihin hintaan. Toki noita äkkilähtöjä on aika vähän nykyään, matkanjärjestäjät tekevät sopimuksia nyt eri tavalla kun aimemmin eli tarkoitus on ettei halpoja lähilähtöjä enää ole. Kannattaa seurata kansainvälisten toimijoiden tilannetta, sieltä löytyy varmaan parhaiten.
Ei liene mainosta jos kerron että Finnmatkat ja Tjäreborg ovat niitä joiden nettisivuja voi seurailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:07

Muista katsoa myös täältä Napsun puolelta nuo silloin tarjolla olevat lähdöt.