Oletko koskaan päässyt näkemään "maanalaista Helsinkiä" ? 60 km tunneleita ja kaikkea muuta mahdollista.

Täältä löytyy taas uusi video, jossa CNN suitsutti maanalaista Helsinkiä
Yhdysvaltalaisen CNN:n tähtiankkuri Richard Quest ihasteli maanalaista Helsinkiä maanantai-illan ohjelmassa.
www.iltasanomat.fi/kotimaa/C...23729.html

Lisätty: 23.02.2011 - 00:10

Maanalainen_KAAVAKARTTA_2.pdf
www.hel.fi/static/ksv/www/Pr...RTTA_2.pdf

Avainsanat: maanalaista helsinkiä cnn helsinki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2011 - 18:30

Hupsista sinne tunneliin sukelletaan metron uumenissa.Ollessani töissä Pelastuslaitoksella sain käydä
noissa väestönsuojatunneleissa. Onhan siellä maan alla tunnelna toinen, mutta ei se mittenkään viehättävää ole.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2011 - 14:18

Olenhan tuolla alhaalla joskus hetken käynyt ihan vaan..
Mutta ei oikein minua nuo innosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 14:59

Olen mennyt muutaman kerran metrolla Itäkeskukseen!!! Ei kiinnosta maanalaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 15:27

Sieltähän sitä lisää tilaa löytyy. Mielenkiintoista sinällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 19:44

Ei ole ollut onnea näin "alas vaipua",Uspenskin kryptassa olen ollut sekä kauan sitten lähellä olleen motoristijengin salakapakassa,mutta kotikaupungin alla,never.Mielenkiintoinen maailma.,siellä olis kiva päristellä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 20:29

Emmä hesas ol nähny. Mut kyl määki turus ole maa al käyny ja menny iha joe alt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 22:23

En ole käynyt, mutta miehelleni on Helsingin "alamaailma" työnsä puolesta tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 12:25

Olipas se todella vaikuttava näkymä, en ole aiemmin nähnyt maanalaista näkymää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:04

Enpä taida olla. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 21:54

onhan noita tullut koluttua, ihan pohjamutia myöten, mutta mielenkiintoista löytyy lämpää pintaakin

www.hel.fi/hki/museo/fi/Koko...tintorilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 19:35

Eipä ole tullut käytyä stadin alakertaa katsomassa.