mahtaako kellään olla nuita R -kioskin isopäisiä koirapehmoleluja?

www.google.fi/url?sa=t&s...oeJpoC_Xow

tuossa linkki jossa pitäisi palauttaa osa koirista ärrälle. siellä selostetaan että mitkä koirat ja miksi.

(meillä on yksi dalmatialainen(pehmolelu)

Lisätty: 30.09.2008 - 13:03

www.google.fi/url?sa=t&s...yb4m5lqigg

Lisätty: 30.09.2008 - 13:05

[[ylläri, linkitykseni ei taaskaan onnistunut]]

Lisätty: 30.09.2008 - 16:57

suuri kiitos valperille! ja mie ku olen tosiaan juu tuskaillut, että jotta on se prr kumma ku en mie saa linkkiä tulemaan vaikka kuin yritän. hyvä nytten kuin tiedän asiasta, niin enpähän lisätietoihin ennee linkkejä yritä. : ) [helpottunut huokaus]

Avainsanat: koirapehmolelut r-kioski palauttaa takaisinveto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2008 - 14:21

suvun mukuloilta kerättin jo pois (ja vaihdettiin) nuo myrkkynenäiset piskit

Terhin linkki tässä toimivana :

www.google.fi/url?sa=t&s...yb4m5lqigg

Lisätty: 30.09.2008 - 14:24

Terhille tiedoksi ,ettei nuo linkit toimi lisätietoja- eikä lisäys luukuissa, ainoastaan tässä vastausluukussa, kaikella ystävyydellä etet turhaan tuskaile asian kanssa (kyllä sinä osaat linkittää, Napsu vaan on vähän yksinkertainen)

Lisätty: 30.09.2008 - 14:40

Lisävinkki Terhille ja muillekkin ahkerille kysyjille: Jos haluat laittaa kysymyksesi täydennykseksi linkin, ainoa (keksimäni) mahdollisuus on vastata heti anonyymisti omaan kysymykseesi esim: "ja tässä linkki ylläolevan kysymykseni täydennykseksi: (linkki)"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2008 - 13:36

palautin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2008 - 15:20

miksi pitää palauttaa? pitäiskö munkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2008 - 17:06

Voit pitää sen munkin, mutta palauta lelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 14:56

Meidän isä keräili niitä pikkusiskoilleni silloin kun niitä vielä r-kioskilla oli.
Kotona isän luona ne hauat siellä sängyllä odottaa,niitä on ainakin yli 20 ( :
(saatoipa isukkelilla kulua viikon aikana 200 euroa r-kioskiin)

Lähteet:
R-kioskin koiralelu