Mikä teki sinut onnelliseksi/iloiseksi tänä aamuna vai eikö mikään?

Lisätty: 15.02.2011 - 07:49

Täällä se oli helpotus siitä, että on vielä vapaapäivä. Rauhallinen aamu ja kuppi kahvia uunin lämmössä.

Lisätty: 15.02.2011 - 16:29

Toinen asia mikä sai ainakin tyytyväisyyden tunteen, kun kokkasin kuhafileet ja lohkoperunat, nam. Ne on nuo meikäläisen ilot melkeinpä siellä ruuan puolella.

Avainsanat: aamu onnellinen seksi ilo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2011 - 08:57

nauroin vatsavääränä ,kun aamulla tuli mainos ,jossa kaupattiin laamalle oppi dvd .tä ...jos ei laama opi kävelemään lankkua pitkin ym temppuja ...katsoin sitä hoomoilasena ja aattelin ,et kyl meni mainokset yli ymmärryksen ...piti oikein kultsilta kysyy ,et ox joku aprillipäivä ...jos mult jääny jotain täs elämäs väliin kuten monia monia päiviä jopa kuukausiakin ...siin sitä ihmetelles tuli sit loppu mainos jos oli et ....saunalahdessa on järkee .....hitsi mä repesin... nauroin ihan katketakseni ... naurattaa kyl vieläkin ,kun mainos uppos meikäläiseen 10-0.... :))

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Nauramalla päivän aloittaminen onkin paras juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2011 - 08:23

Vähän aikaa sitten hyytävässä säässä koiran kanssa happihyppelyllä...
nyt todellakin myös kahvikuppi kädessä torkkupeitto ympärillä Napsuilen...

Kiire ei minnekään, päivemmällä vasta arkiset aherrukset...

Illalla menen kyllä meikki kutsuille, mutta ei sieltä ostaa tarvi menen vain lähinnä serkkuja tapaamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 08:30

Olen siitä onnellinen,että elän ja kotini on lämmin.Eilinen päivä osoitti myös,että ystävät on tallessa ja se on hyvin tärkeää.Tämä aamu on hyvin rauhallinen,saan lukea lehteni kaikessarauhassa,kun mieheni vielä nukkuu ja kissa myös.kun sai vatsansa täyteen ruokaa.Siitäkin iloitsen,kun tulee aurinkoinen päivä vaikka pakkasta onkin - 20C.Kevättä kohti mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 09:05

No joo, lähinnä se että pakkasmittari näytti "vain" 19 astetta! Kirkas päivät tulee ja asteet hieman tippuvat päivän myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 10:11

Aamupuuroa masun täytteeksi aamulla herätessä tekee hyvän olon minulle.Seksiä en ole aikoihin edes kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 10:27

Täällä aamusella 27 oli kivaa. Äkkiä katsoon että linnut saa vaivatta ruokaa.Sitten lehden haku tuli siinäkin 2km kävelyä .Auringon kirkkaus ja lämpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 11:21

yleinen v***s lisääntyy vaan tän pakkasen takia. en siis todellakaan löydä tästä päivästä mitään hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 13:13

Kahvia kupillinen napsuttelun lomassa. Sitten pienelle lenkille pakkasen purekeltavaksi.

Muistaakseni aamusella mansikat ovat makeimmillaan.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 13:14

Heräsin tänä aamuna aika perus meiningillä, mutta oli kivaa kun sain käydä heti aamusta ruokakaupassa rauhassa ja aurinko paistoi. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 13:25

Auto lähti kuin lähtikin liikkeelle, ohjaus tosi tosi jäykkä, mutta sain auton töissä lämpimään sulamaan ja kohta pääsen lämpimällä autolla kotimatkalle. Taidan mennä tankkaamaan samalla kun on auto sulana ja korkit aukee hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 15:35

Turun pikakäynti päättyi ja pääsi taas maille Mouhijärvelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 23:35

Hyvällä miellä nousin ylös sängystä klo 6..keitin aamukahvit tein aamupalan ja selasin lehden läpi.
.Kävin aamupesulla..ja reippaana 7.15 läksin työkeikalle..kun oli reilun viikon tauko vatsataudin takia..
Oli sellainen kipakka pakkanen,että meinas alkaa poskia paleltamaa.
Labrassa piti käydä kokeissa..työkeikan jälkeen..
Sitten kiireesti kotia syömään...ja taas sitten menoksi työmaan palaveriin+koulutusta..Siinä se päivä hurahti..ei ennättänny ajattelemaan mitään ikäviä asioita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 07:14

Minä tuli eilen onnelliseksi siitä, että onnistuin vihdoinkin leipomaan täydellistä pullaa! Kaikkea olinkin jo kokeillut, kunnes nyt viimein älysin käyttää oikeata hiivaa! Ja minä kun olen koko aikuisikäni käyttänyt kuivahiivaa kun se on niin kätevä muka... enpä käytä enää :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 12:20

Kellon soidessa 5:30, pieni koirani ja kissalaumani tuli sänkyyni ja voi sitä heräämisen ihanuutta, hännänheiluttajat olivat jo vauhdissa. Uusi päivä ja uudet kujeet :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:05

Ei oikein mikään. :( Koska niin kova pakkanen oli! Mutta päivällä sai mielen iloiseksi auringon paiste!! Sieltä se kesä tulee..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 19:34

Lämpimästi heloitta aurinko, lempeä tuuli ja ihonmyötäinen merivesi.