mitä tarkoittaa kun tietokoneen näyttö ruutuun tulee osd lukittu. mitenkä saan sen pois?

Lisätty: 18.02.2011 - 18:38

näyttö on : FLATRON W2241S

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 19:47

Kyse on vain monitorin "On Screen Display" -toiminnosta (kuvaruutunäyttö)
Jos sinulla on DELL:in katso täältä: (tai muu monitori niin lue sen käyttöohjeesta),
Monitorisi asentaminen:
support.dell.com/support/edo.../setup.htm
OSD:n käyttäminen
HUOMAUTUS: Kun OSD on lukittuna, käyttäjä pääsee valikkopainikkeen painalluksella suoraan OSD-asetusvalikkoon, OSD-lukituksen ollessa valittuna. Valitse Ei (-) avataksesi lukituksen ja salliaksesi käyttäjän pääsyn sovellusasetuksiin.
HUOMAUTUS: OSD:n voi myös lukita tai avata lukituksesta painamalla valikkopainiketta ja pitämällä sitä alaspainettuna 15 sekuntia.
HUOMAUTUS: Vaihto vaikuttaa vain OSD:hen, se ei vaikuta mihinkään tietokoneessa olevaan ohjelmistoon.

tai OSD:n käyttäminen:
support.dell.com/support/edo.../setup.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 19:39

olisi kiva tietää mikä kone tai näyttö.
mutta tässä yksi neuvo:
support.dell.com/support/edo....htm#Using the OSD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 19:54

translate.google.fi/translat...519AALKeLV

olisikos tästä apua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 11:56

Tarkoittaa, että et voi muuttaa näytön asetuksia, kun OSD on lukittu. Jos OSD:ssä itsessään ei ole valintaa 'OSD lock-off'' tai 'OSD päälle', niin kannattaa painaa näytön menu-nappulaa pitkään, esim. 10 sekuntia, jolloin OSD:n pitäisi taas olla käytössä. Auttaisi tietysti, jos kysyjä olisi kertonut, mikä kone ja mikä näyttö on kyseessä.