Aiotko äänestää,onko puoluekantasi muuttunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2008 - 14:49

En taida äänestää tälläkään kertaa, pysyn nukkuvien puolueessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.09.2008 - 08:49

Aion äänestää Äänestän henkilöä , en puoluetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2008 - 09:48

Minä myöskin äänestän. Äänestän henkilöä, jonka katson parhaiten ajavan (tai ainakin lupaavan ajaa ;) asioitani.. Kohta vaalikoneet on taas kovassa käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2008 - 10:26

Olen äänestänyt joka kertaniin kauan kuin minulla äänioikeus on ollut. Olen aina äänestänyt henkilöä, todennäköisesti hän tälläkin kertaa on samasta puolueesta kuin viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 18:55

Minäkin äänestän henkilöä ja yleensä samasta puolueesta. Katselen aina nuorehkon ehdokkaan tai sitten entisen hyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 19:26

En äänestä, joten puoluekantani ei ole muuttunut, ajatuksella, että hoitakoot äänestykset ne, jotka politiikkaa seuraavat ja ovat ns, ajan tasalla näissä asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 12:08

olen äänestänyt joka kerta siitälähtien kun tulin äänestysikään olen vaihtanut puoluekantaanikin mutta en jokakerta.hekilöä äänestän aina en puoluetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 09:25

Äänestän ehdokasta. Puoluekantani ei ole muuttunut.