Luin uutisista, että Egyptissä Mubarak on vaipunut koomaan? Mitähän lienee tapahtunut?

Lisätty: 14.02.2011 - 15:38

Heh, heh, mupa-rakki...

Avainsanat: egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 15:04

Jospa "juntta" on osunut arkaan paikkaan!

Lisätty: 14.02.2011 - 17:22

presidentti Hosni Mubarak ei ole vaipunut koomaan, kuten sunnuntaina väitettiin, kertoo uutistoimisto RIA Novosti. Valtiollisen median mukaan Mubarak on kuitenkin vakavasti sairas.
www.uusisuomi.fi/ulkomaat/10...i%E2%80%9D
Hölmö ja sinisimäinen jos ei vallassa olessaan siirtänyt varojaan turvaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 15:09

niinhän tuo kansainvälinen huhumylly väittää,
kaitpa se vähän ottaa päähän kun menee valtakunta
ja iso osa rohmutusta omaisuudesta pistetään jäihin ....

- koomassa olevia ei kivitetä -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 15:18

No enpä kyllä usko, taitaa olla jossain mailla vierahilla, on siirtänyt varansa turvaan, siksihän venytti vallasta luopumista. Parasta on että on vallasta saatu se ukko vihdoinkin. Aika paha jos nuo rosvot pääsevät turvaan kotimaansa ulkopuolelle ja vievät varastamansa rahavarat mukanaan.... kooma sopii kyllä!!
Luin myös jostain että Egyptissä on uusi koirarotu, nimeltään mupa-rakki. No, se oli tietysti jokin heitto sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 16:03

No järkytys suuri kun valta on poissa...

No ainakin sinne tuli tilattua ensi kesän matka, katsellaan sotilashallitusta lähemmin ( jos sinne pääsee silloin), uskon kuitenkin rauhoittuvan kesään mennessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 16:05

ajattelin , et otti tai sai jotain tainnuttavaa lääkettä ... mut eipä noist mitään tierä , jos herra ois ollut niin huonos kunnos , jot vaippuu koomaan... ois hänen pitänyt olla heikos hapes jo jonkun aikkaa , jotta turhaan siel egyptis sit ois tapeltu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 16:07

Ei tainnut tiensä johtaa Eldoradon kultamaahan, vaikka jossain uutisessa mainittiin maailman rikkaimmaksi mieheksi. Niin katoaa mainen kunnia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 17:08

Varmaan rintaan pistää ja *****ttaa, kun pankkitilejä on jäähyllä.
Maailman lehdissä puhutaan:
www.alarabiya.net/articles/2...37565.html
www.almasryalyoum.com/en/new...-al-sheikh
www.cbsnews.com/8301-503543_...03543.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 19:23

Mieleeni tuli kuultuani, että on saanut satsin "väärää trobbia".
On se hyvä kun ei ole valtaa ja kunniaa, eikä rikkautta.
Niin se maallinen mammona katoaa kuin tina tuhkaläjään. Ja
siitä pitää taistella päiväkaudet, ihmettelen kuinka ihmisillä on aikaa
ja innostusta tuollaiseen peliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 11:30

selkee salaliittoteorian paikka !!
sitten se "koomailee" ittensä johki salaiseen paikkaa ja liukenee paikalta - porukka unohtaa pikkuhiljaa...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 19:06

Elämä on. Ei mene hyvin hänellä jos ei huonosti mullakaan.