Millainen säätila on paikkakunnallasi?

Lounais-suomessa pakkasta -16,2 astetta ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
Kylmää on. Eilen tähän aikaan etelän auringossa oli + 32 astetta.
Pitänee tähänkin tottua tai lähteä uudelle reissulle.

Avainsanat: aurinko kylmä pakkanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 17:03

Säätila aamulla oli 33 astetta, joten pässinpökkimiä vain jalkaan.
Tervetuloa sitten nauttimaan näistä meidän ahertajien sääilmiöistä.
Onneksi asunto on lämmin ja jos sull´ on lämmin, niin mull`on lämmin
ja silloin meillä molemmilla on lämmin.

Ystävänpäivän iltaa papalle ja on taas turvallista tietää, että pappa
on kotiutunut matkoiltaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 12:22

Aurinkopaistaa, 16 astetta miinuksella, mutta odotin huomattavasti jäätämpää kävelyä ulkona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 12:25

aamutuimaan oli -33 C, olipas kuivan rapsakka ilma kun Fiina-koiran kanssa tepastelimme .
nyt jo aurinko senverran lämmittää ainakin mittaria, on -22C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 12:58

Tervetuloa takaisin todellisuuteen ;-) eihän tuossa ole kuin n. 50'C:n ero (sama kuin huoneesta meisi saunaan). Mutta onhan täälläkin hienoa auringonpaistetta ?
Vielä parempaa taitaa olla tulossa ennenkuin lauhtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 13:04

Lappeenrannassa on nuorenmiehen nuoskailma,eli pakkasta on - 20C.Ei palele jalat,kun veri on kuumaa ja lempi kärventää sydäntä.Terve tuloa koti suomeen nautimaan talven iloista.Sininen on taivas meilläkin,ei pilven hattaraakaan ja mieli samanlainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 13:07

Se on kerrottu täässä ja juuri nyt:
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt
Löytyy webbikamerakin mistä näkee paistaako?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 14:45

Tervetuloa kylmään kotimaahan. Kestäneekö sinulla palautuminen yhtä kauan kuin minulla...Dubain loman jälkeen en ole vieläkään sopeutunut tähän kylmyyteen. Kiroilen enemmän tai vähemmän. Tänäkin aamuna -32 astetta jäätävän kylmää Pohjois-Savoa. Aurinko sentään suvaitsee paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 16:24

meillä samanlainen ilma ,kuin pappa4 eli aurinkoa ja pakkasta , mutta aurinko selkeesti jo lämmittää ikkunan läpikin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 20:04

Täällä eteläisessä Savossa -25 ja Saimaalta pureva tuuli, joka voimistaa pakkasen purevuutta....Kolmen viikon päästä luvassa +35 ja etelän leppeää lämpöä, joten kyllä tämän nyt jotenkin kesää......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 20:42

Meillä on tällähetkellä kirkas kuutamo ja tähtinen taivas pakkanen kolistelee nurkkia. Välillä pelästyy.
Ylärinteellä 22- alhaalla laaksossa 27-näin heittää kun korkeuseroa on .Aamulla 29-oli alhaalla.Meneekö huomen aamu paremmaksi. Auringon paistelämmittää mutta ei laskenut 14-alemmas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 21:37

Aamusta oli 22 astetta pakkasta..Aurinko paistoi koko päivän...hieno talvisää..
Nyt on -20...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 03:27

meillä päin joka päivä aurinko paistaa ja lämpöä on+31.....35

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 10:14

Täällä jämsänkoskella on kylmä pakkas päivä -25 pakkasta äsken mittarissa oli kun katsoin.Pakkasta ja kylmää on luvattu säätiedoissa edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 17:04

Täällä Ita-Suomessa -18 astetta, saisi vähän jo lauhtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 12:16

Tänä aamuna klo 6 pakkasta oli -20 astetta, Vantaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:11

Liian kylmä. Tänä aamuna oli -31.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 12:01

Viime viikko oli kahta kolmeakymmentä, mutta tänään lauhempaa hieman yli kymmenen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 18:45

Varjossa + 32 ja aurinko paistoi.