Napsun ylläpito kertoi / vastasi ja sai ensimmäisen pisteensä profiiliinsa ? www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/39361

Vastattu: 14.02.2011 - 09:53
Ylläpito vastaa:
Palvelimella oli tosiaan virhetilanne lauantai-illasta sunnuntai-iltapäivään. Mistään kovin vakavasta virheestä ei kuitenkaan ollut kyse ja palvelin toimii taas normaalisti.
www.napsu.fi/user/1

Lisätty: 14.02.2011 - 13:03

Pisteet (napsu: Profiili, ainoa piste tuli eilen sunnuntaina)
- mutta hyvä näin - Kiitos siitä ja hyvää jakoa napsulle.
Kokonaispisteet: 1
Tänään: 0
Tällä viikolla: 0
Tässä kuussa: 0
Taso: moderator
Sija Napsussa: 3502

Avainsanat: virhetilanne ylläpito napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 11:05

Ylläpidossa on siis ihmisiä,ei ole mikään automaatio:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 11:15

on sillä muutama piste ennestäänkin : D
on niitä vastauksia ollut ennenkin vaikka tosi harvoin : D)))
Hyvä niin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 12:00

Hereillä on ja "isoveli" valvoo. Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 12:27

No hyvä että saa taas täällä huhuilla..
mutta kyllä eilen harmitti, yrittämästä päästyänikin yritin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 13:21

Kiitos tiedostasi.Minäkin laitoin viestiä ylläpidolle,vaan en saanut vastausta.Asia tuli kuitenkin selväksi.sinun kauttasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 14:51

Ihanaa, ylläpidossa on siis joku, oikea ihminen. Hyvää ystävänpäivää vaan ja kovasti paljon kiitoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 15:07

Kuka vielä väittää ettei ylläpito vastaa? Tuli kaikille jotka osaavat lukea kertaheitolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 16:37

noist pisteist ... näytti olevan pisteitä , mutta en ole käynyt siellä etusivulla valovuosiin ... niin näytti olevan " kärki top 10 sijat muuttuneet ... luulen kyllä et ei syy ole napsun kaatumisen vaan täällä on oikein ahkeria napsuttelijoita ,jotta johtui muutokset kärjessä varmaankin siitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 19:43

hyvä tietää,pitääs kysyä kaveriksi ;-),ovat kyllä vastanneet sähköpostein,mutta tämä on nyt sitten kaikille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 21:40

Kiitos ylläpidolle...kun tuli vataus..että kyllä kysymyksiä luetaan ylläpidossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 18:44

En ollut tuolloin koneella, mutta hyvä että ongelmat ovat hoituneet.