Montako kenkäparia kotoasi löytyy, joita olet käyttänyt viimeisen kahden vuoden aikana?

Avainsanat: käyttämäni kengät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 15:36

Minulla on käytössä kahdet talvikengät,yhdet kävelykengät ja kotona pitelen lipokkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 15:14

Olet käyttänyt, luulin ensin, että et ole käyttänyt.
3 paria talvikenkiä, 2 kävelykengät, 4 kesäsandaalit ja parit aamutossut,niillä olen pärjäillyt.
Joku pari on joita en ole käyttänyt ollenkan kahden vuoden aikana, tarttis nakata pois.
Mutta se mutta, se tulee aina,että jos sittenkin tarviin.............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 16:34

Talvikengät,kumisaappaat.korkokengät,nilkkurit,lenkkitossut,eipä muuta tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 18:06

3 kengät on ollut käytössä tuon pohjehermohalvauksen vuoksi kesästä asti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 19:04

ei aivan yhtä monta paria kenkiä kuin Imelda Marcosilla, mutta olen kenkäfriikki ja pitää olla korkeat korot, paitsi monoissa , lenkkareissa tai sandaaleissa.
lukematon määrä kenkäkaapista kyllä löytyy joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2011 - 19:09

Talvikenkiä 3 paria, kesäsandaalit 2 paria, kumpparit, lenkkarit. Johan noilla pärjääkin. Sisätiloissa vain sukat. Ai niin, tupakkatossut parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 20:31

Imelda kakkonen ilmoittautuu. Kenkiä on joka lähtöön vaelluksesta tanssiparketille ja siltä väliltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 20:48

Kyllähän noita löytyy..3 paria talvikenkiä jokasään-saapaat lenkkikenkää nilkkureita korkokenkiä kesäkenkiä useampi pari..pihalipokkaita..ja aamutossut joka päivä käytössä..niin ja työsandaalit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 15:44

En ole kenkäfriikki, mutta löytyyhän nuo kaikki tarpeelliset: Mansikkakumisaappaat mummojen suihkutukseen, kumikengät puutarhatöihin ja Sievin kumpparit Lapin joille. Kolmet erilaiset talvikengät, vaelluskengät, lenkkarit, kahdet kävelykengät, avokkaat, kolmet kesäsandaalit, kangaskengät ja kahdet työsandaalit.
Kahdet kesäcroksit ja yhdet vuorilliset talvicroksit...siinäpä ainakin ne eniten käyetyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 17:16

Olen kenkäfriikki, joten kenkiä löytyy joka lähtöön. Suosin saappaita ja korkeita korkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 17:57

EI montaa,vaelluskengät,elefantti -"gurlingkengät"lenkkarit,bootsit,muutamat kesälipokkaat,läskärit.Ei niihin edes kiinnitä huomiota,jotain vetelee jalan alle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 19:56

Aika pienellä kenkämäärällä sitä pärjäilee.Nyt kun oikein tarkemmin aloin ajattelemaan.Luulen, että neljällä parilla tulen toimeen.Onhan niitä tuolla kaapissa sellaisiakin ,joita en varmaan käytä koskaan enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 11:25

Kenkiä on.... olen kenkäfriikki mutta niitähän on pakko olla aika paljon jo ilmastomme takia. En osaa mitään kahden vuoden aikana käyttämiäni alkaa inventoimaan. 4 paria mustia talvikenkiä löytyy nyt eli 3 paria Palmrotheja ja yksi pari italialaisia mokkasaappaita. Yhteinen nimittäjä kengilleni on se että kaikki ovat mustia väriltään, on helppo yhdistää asuihin.
Olen tarkka kengistä eli malleista, kenkien tulee olla kauniit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 15:13

Kaksi paria; koretexit ja lakeerikengät. Arvatkaa kummat ovat ahkerammassa käytössä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 12:15

Olen kenkäfriikki ja kenkiä on todella paljon. Talvikenkiä on 12 paria, avokkaita ja sandaaleita on huomattavasti enemmän. Käytän kenkiä vaihdellen ja ne säilyvät siten pidempään. Kumisaappaita en omista, sellaiset ois hyvä olla olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:13

Aika monethan niitä. Niin monet että ei jaksa laskemaan alkaa. :) Kengät on ihania!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 18:11

Useita paria eri lajeja. Jalat ovat niin oikukkaat että pitää olla iso varasto joka lajia. Ne mitkä menivät eilen, eivät ehkä mene tänään. Tai sitten ne ovat suuret.