Kuulutko Marttoihin?

Minä olen lapsena ollut pikku martoissa.

Avainsanat: martat pikku martat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 12:48

en ole kuulunut koskaan muihin ,kuin näihin napsun marttoihin :)

Kysyjän kommentti

Napsun Martat ja Martit ovat eliittiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 13:10

En ole koskaan kuulunt muihin kuin "Napsu-Marttoihin" ja se riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2011 - 14:17

En kuulu, enkä ole koskaan kuulunut. Mitä nyt joskus Napsun marttakysymyksiin olen vastannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 14:53

En ole kuulunut, joskus nuorempana Helsingissä ajatellut, mutta enpä mennyt.
Täälläkin missä nyt asun siihen kuuluu vähän hienompia ihmisiä kuin minä olen.
Enkä minä täälä iällä enään mene mihinkään Marttoihin, en ole anonut edes "napsun Marttojen ja
Marttien" kerhoon, sillä olen siinä uskossa, että jäsenyys on myönnetty kun on liittynyt napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 16:35

Olen marttojen ihailija ainakin kun reseptejä tarvitsen.En ole kuulunut koskaan niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 17:42

Sattuneesta syysta en ole kelvollinen kuulumaan Marttoihin, mutta Marttojen kysymyksiin saanen vastailla napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 18:16

En ole kuulunut eikä ole kyllä tarkoitus pyrkiäkkään..
Mutta josjoku kuuluu nostan hattua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 20:33

En kuulu, mutta Marttojen sivuilta olen löytänyt monta hyvää vinkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 17:17

En kuulu, ainoastaan napsun marttoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 22:34

En ole kuulunut mihinkään marttaseuraan..Entisten työkavereiden kanssa pidämme sellaisia Martta kokoontumisia..nytkin on suunitteilla Tallinan reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 09:53

Kerran sattui "työtapaturma" eli jouduin erään uuden marttayhdistyksen puheenjohtajaksi!! Oli vähän vierasta minulle... mutta väliaikasiratkaisuksi uhrasin itseni.
En kuulu marttoihin enää.