Mitä ovat nämä tiedosto kansiot, d3b0850a1485845cfec5ed96 ja 438f7078d4f28875c0cd9a83

KONE HERJAA onko ne viruksia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 09:53

Yleensä nämä ovat Windowsin päivitykseen, esim. service packien asentamisen yhteydessä tai windowsin normaalien päivitysten yhteydessä automaattisesti synnytettyjä kansioita, joille windowsin oma tiedostonimigeneraattori antaa uniikin nimen. Kansioon kopioidaan ensin muista systeemikansioista tiedostoja asennuksen ajaksi. Kansioita voidaan tarvita esim. jos halutaan poistaa joku päivitys, siis palauttaa järjestelmä johonkin aikaisempaan tilaan. Periaatteessa hakemistot voi poistaa (mutta ei kannata, ellei niistä ole haittaa), jos ne eivät ole itse windows-hakemistossa. Poistaisin kyllä ne, jos virusohjelma niistä herjaa, ettei tarvitse aina herjoja saada. Hakemistojen poistaminen edellyttää ykleensä ensi, että määrittelee itsensä niiden omistajaksi (koska ne on oletusarvoisesti suojattuja).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 15:15

Jos tarkoitat C:\ juurihakemistossa olevia ? Ne voi olla mitä vain ?
Minulla (WindowsXP Home ja AMD Sempron) b20ccc8822919486ce3373 kansiossa, on kansiot amd64 ja i386 ja ne sisältää erilaisia asennustietoja ja suojausluetteloita.
Ne liittyy käsittääkseni jotenkin Windowsin ja prosessorin ohjaukseen. Niissä ei kannata ronkkia.

Sinulla KONE HERJAA niitä ? jotenkin, jotain ongelmaa on niihin liittyen tullut.
Vaikuttaako se jotenkin koneen toimintaan vai pelkkää herjaamista ?
Mitä olet ennen sitä - viimeaikoina tehnyt / asentanut ?
Mitä sinulla niissä kansioissa on (katso Resurssinhallinnalla) ?
Näillä tiedoilla ei voi / uskalla neuvoa enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 18:20

Itse en miettisi niitä ja jättäisin avaamatta ja poistaisin nuo välittömästi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 19:24

mikä käyttööjärjestelmä ja mikä viruksentorjuntaohjelma.
oletko osioinut kiintolevysi ja millä osiolla ne kansiot sijaitsevat?
oletko kokeillut tarkistaa ne pelkät kansiot virusohjelmalla?

Toffen ohjeita ei kannata tälläkertaa noudattaa, voi kaatua koko kone.