Flunssan torjunta vinkkejä kaivataan?

Mitkä ovat sinun varmat flunssan torjunta vinkit.

Avainsanat: varmat flunssan torjunta vinkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 10:58

Flunssakautena otan sinkkiä (Zinc Picolinate, immune support 50 mg). Ehdin jo sairastamaan syksyn flunssan, ennen kuin luin tämän vinkin Antti Heikkilän sivuilta. Olen nyt syönyt muutaman viikon sinkkiä eikä flunssan oireitakaan ole ilmaantunut. Olisi muuten ihan tietoiskun paikka miten aivastat oikein esim. nenäliinaan tai hihaan eikä pärskitä pöpöjä ympäriinsä. Esimerkiksi julkisissa liikennevälineissä näkee ja kuulee harmittavan usein näitä muista piittaamattomia lähimmäisiämme.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 08:08

www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/253/Flunssa

kauan sitte minulla oli flunssa tuloillaan ja oli jo hieman päässyt päällekin, ryntäsin luontaistuotekauppaan ja ostin tuon pullon Echinaforcea ja myyjä antoi minulle jo liikkeessä nuo tipat ja tuo tehosi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 08:47

kuoritut valkosipulinkynnet nenään ja korviin, sekä valkosipulikranssi kaulaan, torjuu myös vampyyrit ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 10:34

Ei minulla muuta ole ,kun pitemmällä tähtäimellä rakennettu yleiskunto.Se on tepsinyt minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 11:10

palisanterin ohjeiden lisäki,niitä valkosipulin kynsiä(kuorittuja myös) varpaanväleihin,sieltä erittyy verenkiertoon flussan vihulaisiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 11:35

Minä päättelen, että varmat flunssan torjunta menetelmät ovat kohdallani olleet flunssarokotukset.
Siitä lähtien kun niitä on saanut, itse maksettunakin, olen sellaisen ottanut ja en ole flunssasta
kärsinyt senjälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2011 - 14:02

Monipuolinen ruokavalio, ulkoilu, säännöllinen nukkuminen. Eikä sekään välttämättä auta. Jos flunssa tulee niin tulee. Se on sairastettava sitten pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 17:29

Flunssa kestaa pillerihoidolla seitseman paivaa ja totilaakityksella viikon. Ei paljon pillerit ja piikit auta, mutta totien parissa on mukavampi sairastella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 14:31

Hyvä käsihygienia. Flunssaa ei voi torjua rokotteilla, vain influenssaroketteita on olemassa. Flunssa tarttuu helposti ja parhaiten säilyy terveenä kun pysyttelee kotona neljän seinän sisällä. Keneltä se nyt sitten onnistuu mutta olen tehnyt huomioita että eläkeläiset eivät sairasta flunssia läheskään niin usein kuin aktiivi-ihmiset eli työssäkäyvät. C-vitamiinia voi nauttia appelsiinien muodossa, ei siitä ainakaan haittaa ole.
Vuodenvaihteen aikaan alkanut flunssa on tänä vuonna sitkeätä eli ei parane helpolla. Ja kun sairastuneita on joka puolella, hankala on tartunnalta välttyä.
Sen jolla on flunssa päällä, ei ole suotavaa pärskiä ilmoille basilleja.... nenäliina suun eteen kun aivastaa tai yskii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:17

Tyrniä ja kuumaa teetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:13

Pese kätesi aina, kun tulet ulkoa sisälle.Ja tietysti ennen kuin syöt.Myös talvikaudella syödyt C- ja D-vitamiinit auttavat. Itse en usko (hoitoalan ihmisenä) flunssarokotusten kovinkaan paljon auttavan.Ja tietysti hyvä yleiskunto pitää pöpöjä loitolla :)