Miten modeemi suojataan?

Se on anteenillinen ja anteenia ei saa irti.

Lisätty: 11.02.2011 - 11:39

Tämä modeemi mistä kysyn on merkiltään zyxel,se on langaton vaikka onkin langan päässä.

Avainsanat: suojaus modeemi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2011 - 11:24

modeemin asetuksissa kohta WEP tai WPA.
mikähän modeemi sinulla on ja mikä yhteys?

langattoman verkon suojaaminen:
windows.microsoft.com/fi-FI/...#section_4

Lisätty: 11.02.2011 - 11:29

ps. antennin irroittaminen modeemista ei suojaa luotettavasti.
vaikka antennin voisikin irroittaa.

Lisätty: 11.02.2011 - 12:31

on vaikea yksityiskohtaisia neuvoja antaa noihin tietoihin nojaten, mutta ilmeisesti laitteesi ( zyxel) on uusi / uudehko. tässä numero mistä saat puhelintuen ilmaiseksi:
ZyXEL-tuotteilla on ilmainen käyttöönottotuki, joka on voimassa kolme kuukautta ostopäivästä. Käyttöönottotuki palvelee numerossa 09 – 4780 8411 arkisin kello 9-17 (3kk ostopäivästä).
jos soitat tukeen ole itse laitteiden lähellä, jotta tarvittavat toimenpiteet voidaan tehdä tuen avustuksella.

Kysyjän kommentti

Sinulta saa aina asiallisia neuvoja,melkein mihintahansa kysymykseen ja se ilahduttaa minua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2011 - 17:48

palisanterin ohje pitää yleensä paikkansa salasana sinne
"modeemin asetuksissa kohta WEP tai WPA."

Täällä ohje eräälle zyxel langattomalle modemille
www.zyxel.fi/upload/support_....php?fid=4

Täällä vertailuksi toinen ohje Cisco EPC3825
www.welho.fi/c/document_libr...pId=181801

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 22:36

Kiitos sain minäkin hyvää tietoa..