Onko niksiä, millä lumikököt saa auton alta pois pakkasella, kun ei ole mahdollisuutta viedä autoa "sulamaan"? Sahallako?

Avainsanat: lumikököt pois auton alta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2011 - 12:06

Anna olla kunnes tulee suojasää.
Sitten voit varovasti koittaa, lähtisikö potkaisemalla. Väkisin ei kannata yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2011 - 11:31

Miten olis suola se kun sulattaa jäänkin...
mutta hidasta on tämäkin neuvo..

Mutta älä ole huolissas et ole todellakaan ainoa...

www.vauva.fi/keskustelut/alu...ton/sivu/2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 12:06

Toistaiseksi (ainakin pikkupakkasilla) olen selvinnyt sillä, että pakkassaappaalla vähän potkaisee / kopauttaa, tosin minulla auton helmat on muovikoteloitu, niin se paakku irtoaa aika helposti siitä muovista. Puukalikka ehkä ajaisi saman asian? Pakkasella paakun kovettuessa homma tosin vaikeutuu ja kovalla pakkasella tietysti varottava, sillä muovi voi kovettuessaan särkyä helpommin.
Nimimerkki "kuraiset saappaat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 12:46

Raitsikan alla jäämöykyt teki sirkkelin sahaavaa ääntä,mutta kuski ei ollut moinoskaan.Nakuttele puukalikalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 15:04

Neljä voimamiestä kasaan ja hioo hop, nostohommalla. toiset neljö koputteleen jöitä pois pohjasta.
Naisen logiigalla toimii.

Lähteet:
akkojen typeryys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 15:14

jos on lämmitystolppa autosi vieressä / lähellä, otappas lämpöpuhallin kauniiseen käteesi ja töpseli pistokkeeseen ja sulata lumikököt , jos niin että ajamista tai pyörän kääntymistä haittaa.
tai sitten odota seuraavaa suojasäätä ja kevätauringon kilotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 16:44

Aja auto pois niiden päältä jos häiritsee. Auton lokasuojiin jäätyneet poistuu kun ajat täysillä kanttarin yli, niin johan lähtee? Jos ei läde niin ei ne siellä menoa haittaa!

Tuolla Afrikassa se punainen savi on pahempaa, lokasuojiin kivettyessään estää pyörien kääntymisen, meinaan etupyörien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 18:22

Ajan auton paikallisen City-marketin alakertaan. Paivan vietan "ostoksilla"! Toimiva temppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 22:55

Minäkin olen samaa mieltä palisanterin kanssa..Jos on lämmitystolppa,että saat lämpöpuhaltimen puhaltamaan auton alle lämpöä...Vähän sitten kolkuttelet niitä jäitä,kun saavat lämpöä..eiköhän ala irtoamaan..