Millaisia ovat pakkaspäivän puuhanne?

Täällä mittari näyttää -19. Uuni lämpiämään, kuhakeittoa lounaaksi ja sit duuniin. Mukavaa päivää kaikille.

Avainsanat: pakkanen paukkuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2011 - 12:13

Tänään ehkä "lasitaidetta", naama siirretään ikkunasta toiseen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Taidettahan se on tuokin minkä mainitsit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2011 - 09:48

Sisätiloissa ainakin aamupäivän.Pakkasta 23astetta.Illan suussa hiihtämään,jos aurinko lämmittää.
Luannikast työpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 10:27

Aamu aukesi 17- asteen pakkaseen, kajautti seinään että hyvin heräsi.Ulko lenkillä lehteä hakien .Aurinko kirkkaana kaasupallona taivaalla lämmittää.Hiihtäen ja lumia luoden . Jotain silloin tällöin syöden tietenkin.Nyt leivinuuni lämepeämässä. En vähään aikaan sitä ole lämmittänytkään. Ollut niin leutoa.Joka päivä sauna tietenkin lämpeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 12:04

Pakkasta on tovin, tässä netissä olen killitellyt aamupäivän...
Kohta alkaa arjen askareet, siivoukset ruuanlaittoineen... koiraa unohtamatta ulkoillessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:05

Aamulla -11 astetta eli ei hätää, iltapäivällä pitäisi olla jo vielä alempi. Turkin laitoin päälleni kuitenkin aamulla, viimaa ei ole joten kohtuullisen mukava aurinkoinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 15:08

25 asttetta yöpaita päällä parvekkella aamulla. Oli aika kalsaa siinä.
Siksoni käytti kaupassa, kun pelkäsin oman hienon rollini jäätyvän nesteet siinä ja polttoaina
loppuvan työntäjälläkin.
Iltapäivän nautin auringinpaisteesta sisällä ja vähän olen töitä järjesteleväni itselleni.
Ei muuta erikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 15:18

taisinpas voittaa tähän mennessä pakkaskisan, oli aamulla -26 C, päivällä kaunis aurinkoinen sää ja vanha taivas näkyvissä.
normaalit arkirutiinit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 15:46

Joogaten meni mukavasti,-14 aamusella,mutta ihanan kirkas aurinko paistelee,vieläkin 15.45

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 17:13

Ei tässä kauniina pakkaspäivänä ihmeempiä puuhattu..
Olen toipumassa vatsataudista..vei ihan petiin..Tein huomiselle aamulle kauppalistaa valmiiksi,kun lupasin tytären pojalle valmistaa suolaista kahvin kanssa,kun huomenna viettää synttäreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 11:07

pakko mennä töihin, mutta sen jälkeen taidan pysyä visusti sisällä - no ehkä käyn tupakilla mutta en vapaaehtoisesti mene ulos pakkaseen. viluttaa kokoajan muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 12:01

Mittarissa -19 tänään, pysyn sisällä. Kaupassa käyn iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 18:34

Auringon ottoa kattoterassilla. Paivan lampotila oli +26 astetta. Ei paleltanut ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 12:05

Lyhyet lenkit pienen koirani kanssa sekä hyvin ripeät kävelyt zumbaan ja takas. Parempi kun pysyy kovilla pakkasilla sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:49

Perus pakkaspäivä: koulu,syönti, facetus ja napsuttelu.