Oletteko käyttäneet valkkia kampauksen teossa?

Avainsanat: valkkinuttura

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2011 - 20:28

Kauniita nutturoita, olisipa joka laittaisi .Nuorempana piti olla kaunis nuttura hiuksissani.Ne oli ihan vaaleat hiukset .Nyt hiusten väri tullut sekameteliksi vanhetessa. Kyllä vähän väriä laitan niihin silloin tällöin.Nutturat auna kauniita.Muistot jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2011 - 19:33

en harrasta kampauksia enkä nutturajuttuja.
mutta varmasti upea juttu kenelle sopii ja mihin tilaisuuteen sen valitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 20:30

Voi, aikanaan se oli helpotus kampauksen tekoon. Nutturasta tuli sileä ja kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 08:10

Joskus nuorempana, kun oli pidempi tukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 11:20

Eipä ole tullut käytettyä, eikä nykyiseen "radikaaliin" edes saisikaan. Kävin leikkauttamassa eilen hiukset punkkimummotyyliin = kunnon toispuoleinen kasariletti. Kuulostaa hurjalta, mutta tykkään paljon, sain kehuja kotijoukoiltakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 11:38

stylespots.blogspot.com/2009...-vol2.html

joskus nuoruudessani minulla oli melkein aina nuttura päässä ei enää vuosiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 12:03

Ei riitä letti semmoiseen, mutta viimeksi parturissa käydessäni sain mm. Brylcreemiä ja paria muutakin ainetta, joita en nähnyt.
Kyllä pysyi ojennuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 12:57

Hmmm.... en kuulu "nutturanaisiin" , joskus tosi nuorena kun oli pidempi hiusmaali, laitoin hiukseni takaa kiinni, mutta ei se mikään varsinainen nutturakampaus ollut . Valkkia en ole käyttänyt, luulen tietäväni mikä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 16:30

En ole pitänyt nutturakampausta ikinä ja nyt hiukseni ovat nutturaan liian lyhyet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 12:00

En käytä, olen huono tekemään nutturoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 17:05

En käytä. Olen kyllä kuullut puhuttavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 23:04

En ole koskaan käyttänyt..Nuorena oli pitkät hiukset..pidin kyllä ne kiinne..joskus teki kampaaja julakampauksen ihan omista hiuksista...mutta ei olut nutturaa..
Nykyään on lyhyeksi leikatut hiukset..niskahiukset vähän pidemmät ja muuten pätkitty päältä..ja otsahiukset..