rsa
Kysytty: 09.02.2011 - 15:31

Mistä Turussa saa ostaa Biozellin intensiivisävytteitä?

Avainsanat: biozell intensiivisävyte

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2011 - 16:21

" Kotimainen Biozell tuo päivittäistavarakauppoihin ammattilaistason intensiivisävytteet, joita aikaisemmin on totuttu ostamaan lähinnä kampaamoista. "
oli biozellin sivuilla.

tsekkaa Turun Stockalta tai Sokokselta, vaikkapa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2011 - 16:46

Isot liikkeet niitä myyvät. Tämä asuinpaikkani on pieni maaseutukaupunki ja tyttäreni ei löytänyt
määrätynmerkkistä huulipunaa ja piti 65 kilsaa ajaa Jyväskylään sen takia. Äiti oli kartanlukijana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 23:17

20.1.2006 – Biozell nyt myös Alepoissa Vuoden 2006 alusta lähtien löydät Biozell Classic -hiuskiinteen ja -muotoilugeelin myös Alepan myymälöistä.

15.11.2006 Meillä on ilouutinen Rialin vaalennusvoiteen uskollisille käyttäjille. Biozell Rial-vaalennusvoidetta voit ostaa nyt myös kaikista Prismoista. Löydät Rial -vaalennusvoiteen Prismojen hiusvärihyllystä www.biozell.fi/

Soita ja kysy:
Biozell-tuotteet – Norlas Oy – Koskelontie 25 A, 02920 Espoo – puh. (09) 862 36 621 – fax (09) 862 36 630 – Asiakaspalvelu: [email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 11:35

www.biozell.fi/yhteydenotto.html

kysyhän heiltä itseltään niin ei tarvitse juosta moniin kauppoihin...