Mikä juhlapäivä on 11.2?

Avainsanat: 112

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2011 - 11:10

112 - arjensankareiden juhlapäivä sekä valtakunnallinen hätänumeropäivä.

Me ollaan sankareita kaikki, ihan jokainen!!

Lisätty: 09.02.2011 - 11:34

Onnea Valperille ja vaimolle tulevan hääpäivän johdosta!

Lähteet:
www.112-paiva.fi/fi/paasivu/...usivu.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2011 - 11:22

sattuu silleen somasti että se meikäläisen hääpäivä (11. helmikuuta) ....

siitä tuli sellainen iso hätänumero jonka tuppaan jatkuvasti unohtamaan,
kiitos muistutuksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:09

Valperi.Rakkaus on ihmeellinen,syvä lailla taivaan sininen,lämmön lähde,aurinkomme,jos vain uskolliset oomme.Onnittelut.
Sankareita oomme kaikki ,sankareitten päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 13:09

112-päivä on valtakunnallinen teemapäivä, jolloin korostetaan turvallisuuden merkitystä ihmisten arjessa. 112-päivää vietetään eri puolilla Suomea joka vuosi helmikuun 11. päivänä. 112-päivää on vietetty Suomessa jo vuodesta 1997 ja Tornio-Haaparannalla ensimmäinen 112-päivän tapahtuma pidettiin 2010.

ja myös Äitini syntymäpäivä ja nimipäivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 15:55

112 on tullut tutuksi viimeaikoina..kun on joutunut siihen soittelemaan.

Tyttären ensimmäinen lapsi syntyi 11.2-87...silloin sain kunnian olla onnellinen mummeli..kyllä oli ihan ahetki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 16:04

Euroopan hätänumeropäivää vietetään 11.2.2011 useilla paikkakunnilla Suomessa.
Tarkoituksena on tehdä nämä "ARJEN SANKARIT" tutuiksi kaikille ja huomatuiksi, sekä numero
112 tarttumaan jokaiseen pienimmänkin, sekä suurimman aivolohkoon ja käyttämään numeroa
tositarpeeseen, silloin kun sitä tarvitaan. Mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään.
11.2. kamppanja järjestetään jo 15. kertaa Suomessa.
Eu-komissio ja Eu-parlamentti on yhdessä neuvoston kanssa julistanut 11.2. Euroopan 112 -päiväksi, jotta
hätänumero saataisiin kaikkialla Euroopassa tunnetuksi.
Valtakunnallinen pääjuhla pidetään Ylivieskassa.

Lähteet:
googlen kautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 16:26

Sankareita kaikki tyynni. Onnea Valperille ja vaimolle jo etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 22:35

Lauluhan sen kertoo "Arjen sankareista".

Me oomme sankareita kaikki....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:03

Eurooppalainen hätänumeropäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 20:40

Sattuupa olemaan minunkin hääpäiväni !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 17:05

Muista vaihtaa paristo palovaroittimeen.