Onko painetulla tiedolla mitään arvoa ?

Sinulle tulee tietoa ehkä sanomalehdestäsi joka on jo vanhentunut. Minä olin oikeutettu 6 vuotta vammais korvauksiin mutta sain KELALTA tietoitta nyt. Nyt tulee PERUS eläke jos haen häviän 22£ kuussa En jaksa kirjoitella tänne miten PASKA yhteyskuntamme on. Ter. Lettupino Ps, poista ylläpito aforismini kun on PASKA sana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2011 - 20:06

Hamaysta tuo peruselakehommahan on. Samalla pitaisi muiden tukihommien laskentatapaa muuttaa vastaavasti. Muuten kay kuten Sinulle, etta tappiota tulee. Tervetuloa takaisin napsuttelun pariin Lettupino.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2011 - 19:34

Ainahan niillä on joku poistuu kun haet tätä tai sitä..
Tiedän että tulee joskus voimaton tunne ja tylsistyminen..

Muistan itse kun juoksin lääkäristä lääkäriin ja kaikki sanoivat että on työtapaturma.
Minä isoa vakuutusyhtiötä vastaan, oikeudenkäynti toisensa perässä 3 vuotta kunnes voimat hiipuivat, yksi lääkäreistäni kirjoitti asianajajalleni että menee vaikka kuinka monta vuotta se on työtapaturma.
Joten pysäytin oikeuden rattaat itse 3 vuoden jälkeen, ison vakuutusyhtiön pikku ortopedi voitti minun kalliit suuret kirurgit ( Tepsin Ikonen ja taiteilija Gullitzen (leikkaava lääkärini) + muutama muu , väittämällä että minulla on lapsuudessani ollut polvivamma, koskaan en ole ollut lääkärissä vasemman polveni kanssa vaan oikean, sitä ihmetteli asianajajanikin...

Toivon sinulle voimia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 08:26

Olet aika hyvin ajatteleva ja sanova, omilla aivoillasi olen siitä iloinen. Kuka niitä pienen ihmisen asioita muu, kun itse. Olet oivaltanut. Ei kannata lannistua,. Asiat asioina. Ihmisiä olemme kaikki. Kiva kuulla pitkästä aikaan.Se ei kivaa painia tuollaisten asioitten kanssa, ymmärrän hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 09:18

jos jotain olen huomannut kelan toiminnasta - se on se, että mitään ei kerrota ellei tajuu kysyä. tai sitten kerrotaan vähän niinku jälkikäteen. saakohan ne jonku provikan säästämistään summista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 11:51

Mitä erilaisiin tukiin tulee, info niistä kuuluu sosiaalipuolen viranomaisille eli kannattaa kysyä sieltä. Itse en ole koskaan saanut mitään tukia ja tuskin tulen saamaankaan mutta jos henkilö on esim. ollut sairaalahoidossa, kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä sairaalan sosiaalityöntekijöihin, he selventävät Kelan "tukiviidakon" asiat. Kela ei tietenkään omaehtoisesti lähetä tietoa asiakkaalle koska sosiaalipuolen ihmiset hoitavat sen virkansa puolesta.
Ainakin isoissa sairaaloissa on sosiaalityöntekijöitä palkkalistoilla.