Millaisessa säässä napsulaiset aloittavat päivänsä? Huomenta vaan kaikille ja mukavaa alkuviikkoa.

Lisätty: 08.02.2011 - 08:22

Pohjois- Savossa pakkasta -2 ja sataa lunta.

Avainsanat: tila sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2011 - 20:03

Aurinko paistaa pilvettomalta taivaalta ja lamminta +22 astetta. Tulossa kevaan kuumin paiva Puerto de la Cruzissa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Kyllä on vitsit vähissä, kun mittari näyttää -30.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2011 - 08:47

nollan kieppeillä, lumisade alkoi yhden maissa ja jatkuu näillä näkymin myöhäiseen iltaan asti ......

sakeasti märkää raskasta lunta, motivoi taas lapionvarteen ....

www.iltalehti.fi/uutiset/201...uutiskirje

Lisätty: 08.02.2011 - 12:26

tältä meillä näyttää

rajavartija.blogspot.com/201...taito.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 08:47

Lämpötila nollassa, tiheää lumisadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 09:31

Täällä Jämsänkoskella on -1 astetta ja sataa lunta. Kaika samanlaista ilmaa mitä sinullakin siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2011 - 09:48

Lunta näyttää satavan taas vaihteeksi. Asteita en ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 11:23

Aamutunneilla alkoi lunta tulemaan oikein kunnolla ihan sankkana pienessä ajassa 5cm ja koko ajan sataa lisää. 1-lumi on painavaa kosteaa.Sehän lupasi sitä 15cmEi kerkiä muutakun lumitöitä tekemään. Kyllä tekemisestä ei ole puutetta tällaisena talvena.Ladut mene umpeen ja nekin hiihtämällä täytyy auki pitää.Terveisiä sinne vaan katselin Pohjois-Karjalan hinoja vaaramaisemia 10min .tv.stä.Eikö se siellä päin ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 11:35

0 keleillä liikutaan yön aikana on tullut lunta.- -----Ei rollari oikein jaksanut pyöriä hangessa.
Nyt näyttää vähän kirkastuvan ilma. vuoroin sadetta ja pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 11:52

Lämpötila nollassa ja lunta sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 13:08

Pääkaupunkiseudulla paljon tullut raskasta,märkää lunta ,oven takana.Loikin kinoksessa sisäkuntoilemaan ja takas tultua oli lumityöt odottamassa.Nyt ainakin uskaltaa askeltaa ulkona,kun ei ole luistinrataa alla ja kovin kaunista ja puhdasta...hetken aikaa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 14:23

Lappeenrannassa tulee lunta ja pakkasta on - 1C.Lumen tulolla ei ole mitään tolkkua,on hanget korkeat nietokset ja lisää vain lappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 14:55

Hyvää alkuviikkoa myös sinulle! :)

Raahessa -4 astetta ja nyt näin iltapäivällä aurinko paistaa. Kaunis keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 19:52

Kyllä oli kaunista ja valkoista kun heräsin ja hiljaa satoi aamupäivän lunta joka myöhemmällä päivällä muuttui kosteaksi rännäksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 21:50

Siinähän se alkoi märässä lumisateessa klo 7.15. Raideliikenne toimi tuohon aikaan vielä ok, mutta takaisin tullessa (n.9.20) olivat taas saaneet ratikkaruuhkan Senaatintorille. Saamme taas nauttia Pohjolan Valkeasta Kaupungista. Kaunista on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 11:34

Huomenet vain, ja oikein kauniit alkavat viikot sinullekin.