Ystävänpäivää lähestyy, mitäs keksisi lahjaksi., suklaan lisäksi ?:) miehelle/ naiselle

Avainsanat: ystävänpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2011 - 00:17

Samat sävelet olivat meillä silloin kun isä eli, nuorin tytär osti papalle siis minun isälleni hyvin pienen
muistoesineen, viimeinen oli sellainen 10 cm patsas, jossa vanha mies luki sanomalahteä,
tytär olisi heti sen halunnut antaa papalle, mutta minä kielsin ja niinhän siinä sitten kävi, että
pappa muutti toiseen kotiin isänpäiväviikolla ja minulla on ollut aina paha olo isänpäivän aikoihin kun
muistan sen.Toinen koti oli taivaan koti ja lapsi oli pahoillaan siitä, että pappa ei saanut lahjaansa,

Nyt on lapsien isäkin jo poissa joten muistokynttilän sytytämme kotona,

Lisätty: 19.02.2011 - 10:14

Kiitos käyttäjille valinnastanne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 23:07

ei ole ollut tapana lahjoja vaihdella,
muistaminen, hali, pusu tai jotain vastaavaa riittää oikein hyvin ....

ei se oikea ystävyys lahjuksia kaipaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 07:04

Minä olen myös sitä mieltä, että hömpötykset riittäkööt, kauppiaat vain hykertelevät. Turhan krääsän ostamisen olen lopettanut niin muodoin myös sen antamisen. Suklaata aion laittaa töissä tarjolle ja halaukset työkavereiden kesken...tosin halasimme eilenkin. Oikea ystävyys muistaa pitkin vuotta milloin mitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 08:06

Eipä ole tuota kuin ainoastaan pari korttia tulee lähetetyksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 08:42

En sorru tuollaiseen, on kovin kaupallista. Lähetän kyllä muutaman virtuaalikortin, löytyy netistä eikä maksa mitään. Ystävyyttä vahvistetaan pitkin vuotta kuitenkin eri tavoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 08.02.2011 - 08:48

Menkää vaikka leffaan ja sen jälkeen yhdessä syömään. Toimii ainakin minulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 09:33

Minä en lähetän vain kortit parhaimille kavereilleni en muuta. Mutta sinulle voisin ehdottaa et ostaisit vaikka lahjakortin sillä saa ostaa sit mitä haluaa itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 09:45

Ilahduta ystävää Toisenlaisella Lahjalla.
Toisenlainen Lahja on eettinen ja ekologinen lahja, jolla ilahdutat ystävääsi ja autat samalla kehitysmaiden ihmisiä.
www.toisenlainenlahja.fi/fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2011 - 09:50

En lahjo ketään. Ystävät ovat ystäviä ilman lahjojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 11:30

Mistä noita markkina päiviä keksitäänkin. Eikä kansalla ole kun matti kukkarossa. Mistä ne luulee kohta mania saavansa kun kaikki on kaupallista niin.Hyvä ystävä huolehtii ja auttaa tarvittaessa ja taepeen tullen. Ei teennäistä.Verottaja voisi muistaa maksajiaan ,yllätys rahalla.Saisivat paljon mielihyvää ja jaksaisivat paljon paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 13:09

Parempi ilman lahjuksia,yhdessäoloa,kuppi lämmintä tai lämmin ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 14:26

Laitan vain yhden ystävänpäivä kortin,kun tämä ystävä asuu kaukana ja näemme tosi harvoin.Täällä lähellä olevia ystäviä en lahjo mitenkään,meilllä ei ole sellaista tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 15:00

Itse lähetän nykyisin vain kortit. Mutta mieluinen lahja olisi minusta itsetehty. Koru tai villasukat mitä vain nyt keksii. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 21:24

Ystävänpäivä tulisi olla joka päivä. Ystävyys on aitoa läsnäoloa elämän nurjina ja kirkkaina päivinä. Aito ystävyys ei kaipaa osoittamiseen lahjaa eikä lahjapäivää. Toki ystävälle voi antaa lahjan, mutta sen ei tarvitse tapahtua tiettynä päivänä, vaan silloin kun tuntuu siltä, että haluaa muistaa ystävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:24

Ajattelin lähettää vain perinteiset postikortit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 23:24

Ystävänpäivä on sellainen kaupallinen päivä...ihmiset houkutellaan ostamaan sitä sun tätä..
Itse lähetän pari tekstiviestiä..