Harrastatko pilkillä käymistä?

Pidän kyllä pilkillä saaduista ahvenista,mutta jätän pilkkimisen sille kuka siitä pitää.ystävättäreni puoliso on innokas pilkkijä ja putsaa myös saaliinsa,häneltä saamme pottikalat.

Avainsanat: ahvenet pilkillä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 20:15

Parhaat nuoruusvuoteni ja jopa aikuisenakin vielä kulutin pilkilla oloon.
Kaikki joutoajat vain lammella pilkillä, se on oikein hauskaa ajankulua.
Joskus tuli saalista, mutta oli reissuja sellaisiakin, ettei voinut muuta kertao kuin kalavalheita vain.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 19:23

ei sitä harrastukseksi voi sanoa, mutta on parikin sellaista kyläpaikkaa joiss talvisaikaa vierailtaessa ohjelmaan kuuluu pilkkireikien porailukin ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 19:44

Ei oikein täällä voi harrastaa. Mutta poikani anoppi kova pilkkiä ja kalastaja . Aina tuoreet kalat ruokapöydässä.Taikoo niistä ihania ruokia .Tekee kalapuihvejä ja paistaa ahvenia. Sillä on tarjolla ollut muikkuja ,lohta,siikaa,taimenta,nieriää,harjusta,silakkaa,pasuria,lahnaa,sulkavaa,särkee,säynee,sorvaa,salakkaa, mutua,madetta,kuhaa,ahventa haukea,en edes kaikkia tiedä mitä .Tekee muikuista syksyllä ihanaa säilykettä. Muikkusardiinia.Pakastaa vileitä.Sanoo että kun on eläkeläinen kannattaa kalastaa ja pilkkiä.Pysyy terveenä.Sillä paljon mestaruuksiakin.Kirtää talvella kaikki pilkkikilpailut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 19:52

Aikoinaan paljonkin, mutta nyt olen vaihtanut pilkkimisen kullanhuuhdontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 20:00

Sata vuotta sitten turskapilkillä ystävien kanssa,mutta ne pilkkikarnevaalit jäällä karkottivat kalat,mahdottoman hauskaa kuitenniin oli!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 23:24

näin illan pilkkimestarina vaan täs soffal ...toinen silmä puolitangos ,jot nyt toivotankin napsulaisil kauniit unossii ja itse lähden masaa treffaa ,jos se ny muistaa tulla viskailee unihiekkaa ... :) mut kisuliäipäl sen vert .. et en pilki missään jääl enkä kyl muutenkaan kalastele , kuin tuolt pakastealtaista tai kalatiskiltä... on aikkas helppoo ja varmaa saalista ..jot ny sit hyviä öitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 08:05

Ei ole koskaan kuulunut minulle tai meille...
Sen verran on vilukissan vikaa jotten sinne paleleen mee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 08:44

Joskus pistän pilkin killuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 09:34

En harrasta.Eikä ole koskaan kuulunut lempi puuhini.Joskus on tullut käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2011 - 09:59

Olen pilkkinyt paljonkin aiempina vuosina. Se jäi, kun pilkkikaveri muutti pilkkimään taivaallisiin kalapaikkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 12:14

En ole koskaan ollut pilkillä mutta olisi varmaan ihan hienoa joskus käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 21:59

Olen ollut vain kerran pilkillä ja kotiin tultiin ilman saalista, mutta kokemus oli sellainen, että aion mennä uudestaan. Varmaankin istun usein pilkillä, kun alamme olla useimmin talvisin mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:22

En harrasta pilkkimistä, enkä kalastusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 17:08

Exän kanssa tuli joskus käytyä.