Mikä on euroopan puupääkaupunki?

yle.fi/alueet/turku/kulttuur...44875.html

Avainsanat: puupää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 18:14

Turku... siis kotikaupunkini...

Lisätty: 12.02.2011 - 09:11

On tullut nämä puut moneen kertaan katsastettua, ovat kupittaan puistossa lähellä Kupittaan paviljonkia ovat joka puu laattoineen, nyt tähän aikaa vuodesta nuo laatat ovat lumen alla....

Lisätty: 12.02.2011 - 09:12

SIIS EI OLE MIKÄÄN TUULESTA TEMMATTU JUTTU, PUUT OVAT OLEMASSA!!!

Lisätty: 12.02.2011 - 13:42

Puhun siis ystävyyskaupunkien
puista jotka Turun kaupunki unohti mainita...

Kysyjän kommentti

Elokuussa tulevat suuret purjelaivat taas!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 17:35

Turulle tuota suitsutusta nyt näyttää riittävän ....

Onnea vaan kaikille puupää kaupunkilaisille nimityksenne johdosta

(yhdyssanojen kansainvälinen oikeikirjoituspäivä on vasta 1.3.2011)

Lisätty: 08.02.2011 - 12:33

kylä Hesassakin on kaupunginosia joiden luulisi pärjäävän tuossa puupää-kisassa, esim. EtuTöölö

fi.wikipedia.org/wiki/Etu-T%...%B6l%C3%B6

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 18:57

Juu ja äänestetään vielä puupäälle hattu ja päivänkakkara siihen kallelleen.
hatun päässä pito pakko 10 vuodeksi, että me muutkin tulemme tuntemaan
puupää Turkulaiset. En tiedä, mikä kirjoitetaan isolla ja mikä pienellä kirjaimella,
mutta asia käynee selväksi.
Vielä kun keksitään sille puupääkaupungille Justiina kaulimineen, niin kulttuuripaketti
on tehtävänsä tehty. Jonkinlainen postimyyntiliike vielä hatuille, että saisin kannatus-
jäsenenä olla mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 19:04

Onnea vaan kovasti. Luulin ensin, että puupäiset turkulaiset ovat voittaneet jotain. Kyse olikin puiden kaupungista, hienoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 20:18

Piipaa puupää,vai vielä puupää kaupunki-kunnia Turulle,grattista vaan!
Siihen yhdyssanojen kansanväliseen oikeinkirotuspäivään olen lupautunut osallistua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 22:32

Bryssel taitaa olla tuo kaupunki, missa europarlamentti kokoontuu. Autuaita ovat puupaat, silla ne pysyvat pinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 08:39

Turkuko, onko siellä runsaastikin puupäitä? (sorry!). En avannut linkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 08:59

Kyllä minäkin Brysselille sen tittelin antaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:19

Kyllä se Brysseli on.