Oletteko pistänyt Napsun ylläpitäjille ikinä palautetta tai kehitysideoita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 15:22

alkuaikoina oli melko paljonkin asiaa YP:lle
ohjelmistosta löytyi pikku bugeja ja käyttöliittymässä aika sumeaa logiikkaa ...

niihin tuli ensimmäisen vuoden aikana useampiakin korjauksia (parannuksia) ja sain ehdotuksiini useimmiten aika pikaisesti palautteet

viimeksi kuluneen vuoden aikana en ole ollut kovinkaan aktiivinen, enkä muistaakseni ottanut kertaakaa yhteyttä ylläpitoon

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 07.02.2011 - 12:23

Laitoin kerran ehdotuksen kunnollisesta aakkosellisesta hakuluettelosta. Eli jos haet jotain tiettyä käyttäjää saat kyllä ensimmäisen sivun aakkosista mutta sen jälkeen kaikki jatkosivut löytyvät vain numeroituina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 12:38

Olen aika monasti,mutta en tiedä/luulen,että yksi ehdotus meni perille.Aikaisemmin olivat vanhat kysymykset korkeana palkkina numeroita uusien kysymysten alla(hankala selittää kirjallisesti,joten lopetan...)niin ehdotin seuraava/edellinen sivu-vaihtoehtoa. Nyt on vetämässä pari muuta juttua YPn kanssa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 14:39

Empä ole, koska ajattelen, että tämä on heidän ehdoillaan pelattava peli tai miksi sitä nyt sanoisi, ompa tietolahdekin ja saa aivan tavallisia asioita ja mielipiteitä kysyää maallkkokin toiselta.
Ja kun olen näin uusi käyttäjä en vielä osaa ehdotuksiani laittaa, mutta kun aika kuluu ehkä sitten.
Kyllähän minulla kysyttävää on ollut tämän vajaan vuoden aikana kavereilta ja hyvin olen vastauksia saanut. Valperi ja puttekin laittoivat oikein selkokielellä minulle pari kolme asiaa, mutta silti olen arka kokeilemaan. Niitä neuvoja ei napsussa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:37

En ole ollut heihin yhteyksissä.Toivon jotka osaa näitä hommia enemmän,jos joku on mielessä, siitä esittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 18:13

Enpä ole kertaakaan ylläpidolle kirjoittanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:13

En ole.