Heiih minkä merkkinen ja mistä voi ostaa tuon nyt katukuvassa kokoajan näkyvän pitkän toppatakin, joita näkyy mustina ja punaisina

Siinä on leveä musta vyö ja taittokaulus, todella kiiltäväpintainen ja resorit hihoissa ja helmassa voitteko auttaa minua???

Lisätty: 07.02.2011 - 11:24

Kyseessä naisten toppatakki/untuva toppatakki

Lisätty: 07.02.2011 - 12:52

ajattelin vain, jos olisi saanut kuvia tai jopa onnekkaasti saanut kiinni, jonkun tietäväisen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 12:35

Samaa taktiikkaa kuin palisanteri vinkkaa olen käyttänyt.Kysymällä kaikki selviää,varmasti et saa mustaa silmää ;-)

Lisätty: 07.02.2011 - 20:10

pari kertaa keski-Euroopassa olen nähnyt kulkevan hiton hyvän näköisen kevyen toppatakki+untuvaliivi yhdistelmän sekä muitakin "toppavaatteita" herkullisin värein,ja huomannut olevan Luhta/Halti-tuotteita elikkä vientimallit ovat vientimalleja ;-D mmssa Lahdessahan on kait?vielä Luhdan Outlet mlä...Tai tosiaan kysy henkilöltä,voithan pyytää kuvanottolupaa,takista
Missä muuten niitä vastaan niin paljon tulee,minusta kaikilla on aika samannäköisiä toppatakkeja...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 11:18

voisitkos pysäyttää jokun henkilön kadulla kenellä näet sellaisen takin ja kysäistä missä noin hyvännäköisiä (omasta mielestäsi) takkeja myydään. varmaan henkilö kenletä kysyt voisi olla imarreltu ja kertoa sinulle sen liikkeen nimen.
en kyllä muuta neuvoa tähän hätään osaa antaa.
( nuo tuntomerkit takille laittaen voisit ehkäpä netistä etsiä, google tms hakujuttu.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 12:51

Paras on kysäistä heiltä kellä niitä takkeja näet, paha on täällä neuvoa kun ei tiedä millaisesta takista on kyse. Toppatakkeja on niin moneen lähtöön ja ovat tosi samannäköisiä.
Kauneimmat tuollaiset takit olen nähnyt Suomen ulkopuolella.

Lisätty: 08.02.2011 - 08:35

HS:ssa oli tänään mainos, mustavalkoinen tietysti, takki oli Joutsen-merkkinen ja mielestäni kuvaus sopii näkemääni takkiin. Myyntipaikat ovat Joutsen-myymälöitä.
Euroopassa näkee tosi hyvännäköisiä toppiksia( mm. Vilnassa niitä ihailin nuorten naisten päällä), mutta riippuu paljon kenen päällä ne ovat eli vartalo ratkaisee.
Joutsen-myymälä taitaa olla edelleen lähellä Kansallismuseota eli Storyvillen talossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:28

löytyiskö noista hakemaasi mallia

www.google.fi/images?hl=fi&a...mp;bih=612

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:44

Näät jonkunpäällä tuollaisen mikä miellyttää sinuakin. Sano moi,anteeksi olen pahoillani ja utelias ,mistä voisin ostaa tuollaisen takin.Uteliiana varaudu ihan kaikkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 17:24

Eipä ole kävellyt täällä Keski-Suomen sisämaan pikkukaupungissa vastaan sellaista, joten täytynee tyytyä tähän tavalliseen maatuska malliseen toppariin, pääasia kun on ollut lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 18:12

Pysäytäs henkilö, tästä on vaikea saada kuvausta takista, tai käy Stocmannilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:11

Samaa mieltä kuin muutkin, reippaana pysäytät henkilön jolla on sellainen takki.