Muistitko ? että monissa kirjastoissa myydään poistokirjoja ja -lehtiä Lainan päivänä 8. helmikuuta

Helsingissä www.lib.hel.fi/Page/28260a68...358750ad9d
Espoossa www.espoo.fi/default.asp?pat...482;134465
Vantaalla www.vantaa.fi/i_tapahtuma.as...amp;Unit=d
Kauniaisten www.kauniainen.fi/palvelut_j...a_8.2.html
Kirjastot www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastot/

Avainsanat: kirjastot lainan päivä kirjamyynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 15:31

Muistin muistin. :) Myös Himangankirjastolla myydään vanhoja kirjoja pois Lainan päivänä eli huomena. Ja saa ilmaista kahvia! ;)

Lainan päivän tapahtuma 8.2.2011 Himangan kirjastossa

Laitamme myyntiin paljon kirjastosta poistettuja kirjoja ja VHS-videoita 0,50 € /kpl sekä valtavasti ilmaiseksi noudettavia aikakauslehtiä

Sakoton päivä – voit palauttaa myöhässä olevat lainasi ilman sakkoja. Kahvitarjoilu.Arvomme kirjapalkintoja – kun täytät arvontalipukkeen 8.-12.2. välisenä aikana, osallistut arvontaan. TERVETULOA!

Lähteet:
www.kalajoki.fi/index.asp

Kysyjän kommentti

Kertoi lisää asiatietoa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 10:59

Luin aamuHSstä Lainan päivän tapahtumista.lähikirjastossa ei ole kuin "teetä ja torvisoittoa"mutta Kallion kirjasto JO tarjoaa -Suurinta lainaajaryhmää, Lainauksen Kuningattaria, aikuisia naisia, hemmotellaan klo 13.00 -18.00. Luvassa ei ole Paula Koivuniemeä, mutta sitäkin enemmän Kulttuuria, Kirjallisuutta, Hyvinvointia ja Kauneutta-huumorin kukka se paras kukka ❄❆❉

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 11:03

Kyllä olen tietoinen, kirjat eivät ole myöhässä ja vanhoja kirjoja en enään osta, kun tuo lukupuoli on
jäänyt vähälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 11:13

En osta enää kirjoja vaikka niistä pidänkin,ei ole enää uusille tilaa ja vanhoista en raaski luopua.Lainaan kirjat kirjastosta ja varaan kirjan jos ei ole saatavilla,ilmottaavat tekstiviestillä,kun kirja on noudettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 13:20

Tiedossa on ja meinaan tänäkin vuonna käydä muutaman ostamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:32

saas nähdä jos sattuu matkan varrelle niin saatan poiketa katsomassa,

tuskin kuitenkaan mitään ostan, tai jos ostan niin ne on sitten salakuljetettava kotiin kun mun kiintiöni on kuulemma jo täynnä (mistään en kuitenkaan raski luopua)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 18:26

joskus on tullut ostettua... joten tuttua on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2011 - 18:44

Kyllä muistan, ja jos ei huomenna kauheasti sada, niin aion käydä katsomassa löytyisikö jotain kivaa luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:09

Kävin muutaman hakemassa, muistinhan minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 14:32

Tiedän ja muistan tuon kyllä eli Lainan päivän. Meidän lähimmässä kirjastossa (on iso kirjasto) on lähestulkoon aina vanhoja poistokirjoja tarjolla. Niitä en osta, ostelen vain uusia kirjoja Akateemisesta tai sitten ulkomaanmatkoiltani jos kirjakauppa sattuu reitille.
Muistan että joskus oli Lainan päivänä ilmainen varaus, tein juuri yhden varauksen 8.2, saa nähdä maksaako nyt. Myös rangaistukset eli sakot on annettu anteeksi tuona päivänä, itselläni niitä ei ole koskaan kertynyt mutta jollekin on suurikin säästö tuo synninpäästö. Ideana on tietysti se että saisivat takaisin ne kirjat joita muutoin eli palauteta ikinä.