Kun teet raasteita,raastatko käsin vai onko sinulla jokin kone apunasi?

Porkkanoita raastan raastinraudalla,jos teen vähän raastetta,mutta jos raastan enemmän teen sen yleikoneella ja raastinterällä.Porkkanaraaste on hyvää pakasteesta otettuna,sietää hyvin pakkasta.

Avainsanat: porkkanaraaste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 10:33

Riivinraudalla vaan...

Kysyjän kommentti

Raastin raudalla tulee paras raaste.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 10:35

En suosi raasteita. Porkkanaraaste on kauheinta mitä tiedän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 10:53

kaikenlaisia koneita on , mutta en oikeastaan raasta kasviksia, pilkon tai narskuttelen palan raakana porkkanasta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 11:04

Sekä, että. <useimmiten raastan porkkanaa lisukkseeksi käsin, sekö. että alan pestä koko konetta
sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 11:26

raasteet on parhaimmillaan ja mehukkaimpia ihan tuoreeltaan,
nykyään kulutus on sen verran vähäistä että raastan kaiken konventionaalisin menetelmin eli käsipelillä juuri vähän ennen ateriaa

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.02.2011 - 12:19

Meillä syödään ruuan kanssa useinkin porkkanaraastetta, se on terveellistä ja maistuu koko perheelle. Muutaman porkkanan takia emme tosin rupea koko yleiskonetta pesemään vaan suoritamme raastamisen perinteisesti raastinraudalla,

Pizzaa tehdessämme olen valinnut sen helpomman linjan: S-kaupoista saa ihan kelvollista juustoraastetta kohtuuhintaan puoli kiloa kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:01

Meillä syödään raasteita paljon. Nam, porkkanaraastetta+puolukkahilloa, se tekee raasteesta mehukkaan. raastamme käsin perinteisellä raastinraudalla. Ps. Vanhoista, tylsyneistä raastinraudoista saa kivoja tuikkulyhtyjä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:47

Yleiskoneessa on paljon raastimia ja leikkureita ,sillä teen. Tulee pian.Ei niitä aina raasteta kuoritaan iso kupillinen ja syödään palasina juureksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 18:25

Yleiskoneessa kaikki vempaimet ja viel Tupperin tuo silppuri iso...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 18:59

Raastinraudalla - samalla saa "allit" kyytiä. Yleiskoneesta luovuin muuton yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 22:25

Meilla on sellainen kone, joka kavelee kahdella jalalla ja ymmartaa puhetta. Pappa merkkinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 09:38

Joo minäkin raastan raastinraudalla.Ei ainakaan tarvi pelätä sähköiskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 20:34

Varsinkin porkkanan raastamiseen, meillä on ollut jo vuosia pieni näppärä käsin pyöritettävä raastin, joka kiinnittyy tukevasti pöytään voimakkaalla imukupilla (käännetään vipua ). Niitä ei nykyään ole näkynyt kaupoissa ? Helppo purkaa (veivi kierretään irti) ja puhdistaa vesihanan alla, voin suositella.
Zyliss Switzerland, made in Germany
www.zyliss.com/our-products/...tegoryId=2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 16:00

Syksyllä raastan yleiskoneella..oman maan pokkanoita,ja laitan pakastimeen kerta-annoksia..niin helppo ottaa ja sulattaa..Minun mielstä raaste tulee mehevämpää,kun on ollut pakkasessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:07

Raastinrauta on kovassa käytössä.