saako tietokoneeseen ohjelmaa joka näyttäisi koska kone on aukaistu viimeksi? Lapsi valehtelee ettei ole surffannut netissä...

Avainsanat: tietokoneohjelma ohjelma netti surffailu nettisurffailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2008 - 19:27

Windows Vistassa tuo hoituu "käytönvalvonnalla". Siellä voi myös rajoittaa koneen käyttöaikoja tunnin tarkkuudella.

Isomman muksun koneessa on aikarajat käytössä siten että koulun jälkeen jää aikaa läksyille ennenkuin pääsee koneelle.

Tämän tyyppisiä softia löytyy vaikka kuinka paljon, tässä yksi.

www.salfeld.com/software/par...amp;ad=001

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2008 - 17:46

Jos sulla on Google Chrome selain niin sieltä näkee sivuhistoriasta millon on sivun avannu. En tiedä saako muilla selaimilla näin. Chromen saa ilmaiseksi ladata netistä.

Lisätty: 29.09.2008 - 18:26

Niin tuli semmonenkin mieleen, että jos käyttää esim irc-galleriaa niin siellä lukee, että koska on viimeksi kirjautunut sisään. Tämä tosin nollaantuu heti kun kirjautuu uudestaan esim. aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2008 - 17:55

joo sivuhistoriasta näkee juu mut kun pyyhkii ne pois. mutta sellanen ohjelma mistä näkis koska on avattu koko kone ylipäätään. onko jollain hajuu oisko jotain sellasta? ja selaimena on mozilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 20:49

msn sivuilla on perhe turva sivu. msn,tarkoittaa,microsoft network,sieltä löytyy käyttäjä tunnukset ne kun laittaa ja salasanan pitää omanatietona,niin eipä lapset mene internettiin.

Lisätty: 30.09.2008 - 05:56

sivuhistorian voi pyyhkiä pois,mutta kun selaat kiintolevyn tietostoja,kas kummaa sieltä löytyy kaikki haut mitä olet tenyt koneella,sietä tuskin saa mitään pyyhittyä pois,mitäs kun viranomainen tutkii konetta sieltä löytyy sen koneen kokohistoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2008 - 00:31

Vaihda salasana ja avaa kone pennulle ettei hän tiedä salasanaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2008 - 15:49

Tulipahan vaan mieleen, et jos konees on ns. irtohiiri, niin ottaa sen mukaansa kun lapsoset jäävät yssin kotosalle, niin eivät pääse ilman hiirtä puuhastelee (riippuupi tietty konetyypistä), tai jos joku muu 'irto-osa' koneessa niin sama juttu kun hiiren kans, nuo yllä olevat vastaukset varmaan parempiikin kun tää, mut tullapa tupsahti pienoiseen mieleeni... (täst vinkistäni ei tosin saa selville jo tapahtunutta 'rikosta')...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2008 - 21:30

Vista Business näyttää automaattisesti viimeisen kirjautumisen.