Muistatko missä olet asunut? elamanitalot.oikotie.fi/?cmp...manitalot2 Mahdollisuus tehdä historiikki

Avainsanat: muistatko missä olet asunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 23:33

Aika kiva idea, tuo sivusto. Mutta minulle ei oikein onnistu, kun ne ovat purkaneet melkein kaikki talot missä olen asunut (nyh).
Syntynyt Hämeentiellä "Kurvissa", lapsuus puutalossa Sepänkatu 9 "Rööperissä", nuoruus Länsi-Pasilan puutaloissa Suokatua ei nyt ole edes olemassa, nykyään se on Veturitie jne.
Laskin, että olen tähänasti "koti" on ollut 16 paikassa. Asunut tilapäisesti lisäksi monessa muussa paikassa.
Seuraava osoite on Malmin hautausmaa, tavataan siellä.

Lisätty: 07.02.2011 - 00:55

Tuli paha töppäys tekstiä muotoillessa, mutta enään ei voi korjata.
Unshuldigung tai jotain sinnepäin ?
Muuten - onko Suomessa muualla hautausmaata, missa saa ajaa autolla ?
- sekä missä on lounasravintola ?
www.helsinginseurakuntayhtym...Deptid=371

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 23:49

Kyllä minulla on tallennettu lista, mutta sitä ei oikotielle levitellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 01:04

Ei pelittänyt minulla kartta- eikä osoitehaku. Tarkk'ampujankadun sentään löysi. Siihen sitten tyssäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 07:14

Ihan hauska oli katsella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 10:58

Keski-Suomi ja Etelä-Suomi siinä alueet joilla olen asunut. En saanut karttahakua toimimaan.
Olishan siitä jonkinlainen rinkula tullut, mitä olisin muistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 16:06

Ei niitä taloja olemassa missä olen lapsesta tännepäiviin asustanut .Tämä viimeinen paikka on pystyssä vielä toistaiseksi.Osa jäänyt teitten alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2011 - 18:50

Päässäni on asumisen historiikki, se riittää minulle.